McCann/Creative Services semneaza prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata special pentru piata din Sud-Estul Europei. Campania debuteaza cu spotul TV „Gaseste ceva in care sa crezi” care se difuzeaza incepand cu 14 aprilie 2006, pe principalele posturi de televiziune si va fi declinata pe toate canalele de comunicare.

Coca-Cola, brandul numarul 1 in lume, si-a propus dezvoltarea unei platforme de comunicare puternice bazata pe realitati locale, care sa-i permita cresterea relevantei in randul tinerilor. Studiile au identificat faptul ca, din cauza realitatilor socio-istorice locale, tinerii din Sud-Estul Europei nu mai sunt la fel de increzatori in posibilitatile pe care le au, nu stiu sigur ce pot sa devina, iar optimismul inerent varstei este umbrit de un pesimism al greutatilor vietii. Cu toate acestea tinerii au visuri, aspiratii, sperante, stiu ca au viitorul in fata si vor o viata mai buna decat a parintilor lor. Coca-Cola doreste sa fie alaturi de ei, sa-i inspire si sa le dea incredere in ei insisi.

“Fiecare lucru care ne inconjoara a fost mai intai visul cuiva, asa am pornit. Bicicleta poate ca a fost visul unui om care vroia sa mearga mai repede. Masina a fost visul altui om, caruia bicicleta nu i-a fost de ajuns. Si tot asa. Visele ne dau speranta. Visele ne dau puterea de a crede in orice vrem, in orice ne place si mai ales in noi insine. “ Titus Dumitrescu, Group Creative Director.

Campania care debuteaza acum pe TV este rezultatul unui impresionant demers strategic si creativ care a inceput anul trecut in August si care a inclus studii pentru intelegerea psihologiei consumatorului, studii de acceptabilitate a solutiei strategice, a solutiei creative – si, in final, testarea campaniei pe un esantion reprezentativ al publicului tinta.

Echipa McCann si echipa de marketing Coca-Cola au colaborat foarte strans, la fiecare dintre etapele principale ale proiectului pe care si unii si ceilalti il considera cel mai important dar si cel mai plin de satisfactii de pana acum.
Campania a fost nu numai validata de consumatori, dar a generat adevarate reactii de entuziasm in faza de pre-testare.

Citeste si:

Colaborarea dintre agentia McCann Erickson si Coca-Cola Romania a inceput in 1992 si a avut ca rezultat numeroase campanii de succes care au construit un brand puternic, cu relevanta locala.

“Suntem foarte atasati de acest spot deoarece face parte din prima campanie de imagine pentru Coca-Cola realizata in Romania, special conceputa pentru tinerii romani pentru dorintele si visurile lor. As dori sa le multumesc celor de la McCann pentru intreaga colaborare si mai ales pentru faptul ca au muncit cu pasiune alaturi de noi si pentru ca am gasit impreuna <>” Miruna Raclaru - Group Brand Manager CDSs, Coca-Cola Romania, Bulgaria si Moldova (Carbonated Soft Drinks - Bauturi racoritoare carbogazoase)

Spotul “Believe” a fost produs de Castel Film si regizat de Paolo Amélie.

Din partea McCann au contibuit la realizarea campaniei:
Titus Dumitrescu – Group Creative Director, Radu Tinc – Senior Art Director, Radu Pilat - Copywriter, Alexandru Dumitrescu – Associate Creative Director, Adrian Botan – Creative Director; Raluca Iacob – Account Manager; Beatrice Iftimi – Group Account Director, Alina Tudose – Strategic Planner, Victor Croitoru – Media Planer, Tiberiu Munteanu – A/V Manager, Marius Botirca –A/V Producer.

Din partea Coca-Cola: Irina Ionescu - Marketing Manager CSD, Bianca Bourbon - Marketing Manager, Miruna Raclaru - Group Brand Manager, Natalia Predut - Senior Brand Manager.