Luna trecuta, o vizita neanuntata in Bucuresti a celebrului actor de la Hollywood, Tommy Lee Jones, a devenit, cu ajutorul unor fotografii de paparazzi, stire de prima pagina in Click, cel mai citit tabloid din Romania.

Stirea s-a raspandit pe internet, fiind preluata si dezbatuta de alte cateva zeci de publicatii de tip tabloid sau generalist cat si de multi utilizatori de Facebook.

La cateva zile distanta, a aparut stirea ca Tommy Lee Jones nu era de fapt Tommy Lee Jones ci o sosie, pe nume Nea' Nicu, din Floreasca si ca acesta era protagonistul unei campanii de lansare a retailerului online care vinde produse originale MyNameIsBrand.

Citeste si:

Aproximativ 2,5 milioane de oameni au citit mesajul campaniei in offline inainte de dezvaluirea acesteia, in cel mai citit cotidian tabloid din Romania si 140.000 este numarul utilizatorilor la care a ajuns mesajul in online Stirea a fost preluata pe televiziune (Antena1, Realitatea TV) dar si pe radio la Radio Guerrilla.

Demascarea sosiei lui Tommy Lee Jones, alias Nea' Nicu din Floreasca a fost preluata de aproximativ
100 de publictii si bloguri.