Este poate cea mai importanta pozitie internationala ocupata de un profesionist roman din comunicare.

Lungu va face parte din boardul pentru EMEA al companiei si va raporta direct la CEO-ul EMEA Weber Shandwick, Colin Byrne. In 2012, veniturile Weber Shandwick Consumer in EMEA au depasit 22 milioane de dolari. Printre cei mai recenti clienti se numara Electrolux, Unilever, Subway, Kraft, Motorola sau Manchester United.

“Reteaua noastra pune foarte mult pret pe creativitate si inovatie mai ales in ce priveste campaniile din zona consumer marketing, si de accea suntem foarte incantati ca Gabriela, care are un parcurs impresionant din punct de vedere creativ si antreprenorial, se alatura echipei noastre de management”, spune Colin Byrne, CEO pentru Europa, Africa si Orientul Mijlociu in cadrul Weber Shandwick.

Agentia Weber Shandwick este prima retea de relatii publice in topul celor mai creative firme de PR din lume, conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report. Este totodata si a doua cea mai mare retea de PR din lume, cu venituri de 590 de milioane de dolari in 2011.

Gabriela Lungu: Ne batem cot la cot cu strainii si de multe ori castigam in fata lor datorita oamenilor

"Romania este la nivelul tarilor occidentale, nu mai suntem de mult cei care stau cu nasul lipit de o vitrina si care se uita la strainatate. Ne batem cot la cot cu ei si de multe ori castigam in fata lor datorita oamenilor. Pentru ca romanii sunt mai creativi decat cei din jur. Romanii au un mod de a se descurca, suntem mai destepti. Strainii ne intrec cumva la organizare, dar nu la idei. Romanul este cu idei mai multe. Poate asta se intampla si din cauza multor ani de comunism care ne-au invatat sa ne descurcam. Noi sarim etape mult mai repede decat altii, dar din pacate asta are si un dezavantaj. Pentru ca daca sari unele etape ajungi ca de multe ori sa nu ai cunostinte destul de consolidate.Nu cred ca la nivel international mai sunt tendinte pe care sa nu le vedem si la noi, tot ce vedem afara exista si aici. Toata lumea se straduieste sa tina pasul cu ce se intampla in strainatate", spunea in ianuarie anul trecut Gabriela Lungu intr-un interviu pentru Wall-Street.ro.

Lungu, The Practice: Asa cum il stiam noi, PR-ul a murit. Cresterea domeniului este indubitabila

Lungu, The Practice: Asa cum il stiam noi, PR-ul a murit. Cresterea...

Gabriela Lungu este unul dintre cei mai apreciati oameni de PR din Romania, cu o experienta de peste 15 ani in comunicare. Managerul si-a inceput cariera la cotidianul Ziua (in 1996) unde a lucrat timp de cateva luni. Ulterior, Lungu a lucrat timp de aproape zece ani pentru grupul de comunicare Ogilvy Romania, intre 2001 si 2006 conducand agentia Ogilvy Public Relations.

Citeste si:

In toamna lui 2006, managerul a infiintat agentia de comunicare The Practice, alaturi de fratii Ioana si Stefan Iordache, fondatorii grupului Leo Burnett Romania. Ea a fost managing partner si director de creatie al agentiei in ultimii sase ani.

Citeste ce crede Gabriela Lungu despre piata romaneasca de PR si despre cum s-a transformat domeniul in ultimii ani in articolul: Lungu, The Practice: Asa cum il stiam noi, PR-ul a murit. Cresterea domeniului este indubitabila

The Practice este una dintre cele mai mari agentii de relatii publice de pe piata locala, cu afaceri de circa 1,38 milioane de euro si profit net de 70.000 de euro in urma cu doi ani. Compania are 14 angajati si clienti precum Avon, Carpatcement, Hochland, IKEA, Renault, Starbucks, Ursus Breweries sau Unilever.

Pana acum agentia a obtinut peste 150 de premii si nominalizari la concursuri internationale si locale, printre care si titlul de agentia anului in Romania in 2009 si 2012. Compania se claseaza totodata pe locul 13 in lume in clasamentul general al celor mai creative agentii de PR, conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report.

Odata cu plecarea Gabrielei Lungu la Londra, conducerea The Practice va fi preluata de cele au condus pana in prezent departamentele de PR si social media, mai exact de Oana Bulexa si Monica Jitariuc, in calitate de co-managing directors.

De asemenea, actiunile detinute de Lungu in cadrul The Practice (40%) vor fi achizitionate de catre Stefan Iordache, director operational al Leo Burnett Group Romania, grup din care face parte The Practice, si cofondator al agentiei.


Sursa foto: The Practice