„Noi investim anual in jur de 300-400.000 de euro in training, toti directorii Fan Courier au trecut prin cursuri. Am pornit de la cum trebuie sa isi tina mainile, la cum gesticuleaza sau ce grimase au. Atunci cand mergeti la cumparaturi, luati-va copiii cu voi. Ei trebui sa stie cat costa hainutele lor, bicicletele, iar, tangential, sa le ziceti ca <<Stii? Tu nu produci nimic!>>. Copilul ar trebui sa vada si lucrurile astea si atunci poate si-ar calcula mai corect lucrurile pe care vor sa le cumpere. Eu cand am venit in Bucuresti imi doream o masina, o casa…mi-era foame. Copiii mei ce vad? Stau intr-o casa luxoasa. Cum sa le produc dorinta asta sa fie inventivi? In ziua de azi cocolosim extraordinar de mult copiii, ii casatorim, le luam casa, masina, le punem in mana un business sanatos. Dar copiilor nostri le lipeste managementul, nu ideile briliante”, a explicat Patrascanu.

Sursa foto: Fotograf Mircea Dragos

Sursa foto: Mircea Dragos