Anul trecut compania a avut o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro, comparativ cu 2,1 milioane de euro in 2012.

“2013 a fost mai slab decat anul anterior. Nivelul fee-urilor a fost similar cu cel din 2012, dar cifra de afaceri a scazut la 1.500.000 euro. Nu am pierdut clienti, dar bugetele au scazut. Cred insa ca in 2014 va exista o crestere fata de anul trecut. Se anunta un an efervescent, dat fiind numarul de proiecte din aceasta perioada”, a comentat Manoiu.

Ea nu a precizat cu cat ar putea avansa afacerile companiei.

GMP PR va pune accentul in acest an pe serviciile de social media, cele de cercetare si de gestiune a crizei.

“Tocmai ne-am marit departamentul de social media, am investit in dezvoltarea oamenilor in zona de cercetare si monitorizare si am continuat sa ne crestem competentele in managementul si anticiparea crizelor”, a afirmat managerul.

Compania are 25 de angajati care lucreaza pentru 20 de clienti cu fee lunar. Printre cei mai mari se numara Petrom, Holcim, GSK, BCR, Henkel, Groupama, Casa de Insolventa Transilvania.

Vor sa lanseze un departament, dar si doua servicii noi

In perioada urmatoare managerul GMP PR vrea sa mai angajeze 1-2 juniori si ia in considerare sa lanseze un departament, dar si doua servicii noi pentru piata romaneasca de relatii publice.

De altfel, despre domeniul relatiilor publice, unul evaluat la circa 30 de milioane de euro, afirma ca este greu de estimat cum va evolua anul acesta deoarece este imprevizibil.

Citeste si:

“Suntem dependenti de evolutia clientilor nostri. Daca vrem sa aflam cum vor merge agentiile de PR, hai sa vedem cum vor merge industriile FMCG, farma, constructii, IT&C si ne putem face o idee. Ce pot sa spun este ca volumul de proiecte din ianuarie 2014 a fost cam de trei ori mai mare decat cel din ianuarie 2013”, spune Ioana Manoiu.

Managerul, cu o experienta de 15 ani in relatii publice, va face parte anul acesta din juriul international al European SABRE Awards, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri de PR din lume.

Creativitatea si strategia ne fac sa concuram de la egal la egal cu strainii

”Piata serviciilor de comunicare din Romania este de cateva zeci de ori mai mica decat cele din Europa de Vest, insa creativitatea, strategia si expertiza ne fac sa concuram de la egal la egal in competitii si ne aseaza la aceeasi masa cu cei mai mari consultanti din domeniu”, a declarat ea.

In 2010, Manoiu a fost membru al juriului de PR la Festivalul de Publicitate de la Cannes, cel mai important festival in domeniu la nivel global.

GMP Public Relations este o agentie de relatii publice fondata in 2007 de catre Ioana Manoiu (35 de ani) si Felix Tataru (40 de ani). Manoiu detine 40% din companie, restul fiind controlat de Felix Tataru.

Agentia face parte din GMP Group, unul dintre cele mai mari grupuri independente de comunicare de pe piata locala care detine companiile GMP Avertising, Webstyler si GMP PR.

Printre principalii concurenti ai McCann PR, Nicola Porter Novelli, Graffiti Public Relations, Oxygen PR si GolinHarris PR.