Dupa ce a pierdut contul de creatie Savana si dupa ce a castigat doua nominalizari la la Ad’or pentru creatii la acelasi brand Savana, Imager s-a retras o vreme in birouri sa sarbatoreasca cele doua momente din istoria inca scurta a agentiei.

“Am terminat de sarbatorit si am inceput sa vopsim din nou un alt spot; de data asta cu vopseaua Conex. Este un spot de imagine pentru o vopsea care se repozitioneaza; grupul National Paint si compania Sayegh-Conex au facut investitii mari in calitate. Ideea noastra a fost sa comunicam un statement sincer, deschis si prietenos - am muncit mult pentru a va aduce vopsele de calitate - printr-o poveste grafica simpla si sugestiva: un time speed inversat in care vopseaua de pe pereti nu se scorojeste ci dimpotriva se reimprospateaza; pe masura trecerii timpului, peretilor le revine culoarea in obraji cu noua vopsea Conex”, spune Traian Panghe, Creative Director Imager.

Spotul a fost realizat in foarte scurt timp si care a iesit foarte bine, pentru ca agentia a lucrat cu profesionisti care s-au miscat repede si bine: Bogdan Lazar si oamenii lui 3D de la They Live Studio, Sega, Sorin Serghiuta – DOP si echipa de la Factor – Adrian Radu – producator A-V.

Echipa agentiei care a lucrat la aceasta campanie: Alex Nemerovschi-Voicescu – copywriter, Traian Panghe- Creative Director, Diana Ceausu – Account Planner.

Agentia a mai dezvoltat in paralel alte doua campanii ATL&BTL si o campanie complexa de rebranding si relaunching pentru un client special; clubul Bamboo.

Toate campaniile au fost fun pentru cei din agentie; intr-una din ele pozeaza chiar copywriterul. “Ma amuza ipostaza, dar ce nu face omul de dragul unui concept si-al unei executii?! Oricum se plangeau niste prieteni de-ai mei ca ma vad cam rar, acum iata ca s-a rezolvat.”, spune Laura Popeanga, copywriter – model al campaniei de vara pentru Pizza Hut.

Citeste si:

“Campania pentru KFC are unul din cele mai bune vizualuri facute pentru Colonelul Sanders in Romania. Ambele campanii au fost foarte lucrate pentru ca atat Pizza Hut cat si KFC au vrut sa decline mesajele pe medii cat mai relevante”, mai spune Panghe.

Campania pentru Pizza Hut este vizibila in presa, pe transit si in-store iar cea pentru KFC va circula pe masinile mobil affiche si este declinata de asemenea in presa, in mai multe saloane de coafura si in locatiile KFC.

Imager a dezvoltat si campania de rebranding si relansare pentru clubul Bamboo. Bamboo are o noua identitate vizuala “Campania a fost o provocare pentru noi; a trebui sa regandim intr-un timp foarte foarte scurt atat rebrandingul cat si campania propriu-zisa de relansare. Comunicarea a fost centrata pe un visual de impact si relevant pentru ceea ce-si doreste sa transmita noul Bamboo: mai mult entertainment si mai stilat ”, spune Paul Gusa, Account Manager.

“Am vrut sa atingem targetul si potentialul target prin transmiterea unei trairi, a unui feeling puternic dar intr-un stil fashionable. Am vrut sa cream astfel un contrast intre "marea dinauntru" ce va izbucni in fiecare dintre noi, ascunsa in spatele unor fizionomii linistite dar puternice, memorabile, si bariera ce se va rupe (sugerata printr-o delicata sfoara alba) si te va descatusa din 6 iulie”, explica Marius Davidoni, Senior Art Director.

“Fotografiile celor doua pesonaje au fost realizate intr-o sedinta scurta dar intensa; “tocmai pentru a surprinde cat mai bine acel moment de dinaintea "furtunii", pentru a nu-i lasa sa “joace”, mai spune Davidoni.
Campania pentru Bamboo se deruleaza deja pe print, outdoor, tranzit, radio si tv.

Imager si-a creat si consolidat in mai putin de doi ani un portofoliu consistent de clienti pentru care ofera solutii de comunicare full service. Una dintre cele mai solide agentii cu capital integral romanesc, Imager ia publicitatea foarte personal, cu tot ceea ce inseamna aceasta implicare.