Marile companii de mass-media din lumea occidentala manifesta din ce in ce mai mult interes pentru audientele din lumea araba. In primul rand, Orientul Mijlociu reprezinta o piata de desfacere extrem de atractiva prin dimensiunea sa.
Insa organizatiile mass-media nu sunt interesate numai de castigurile materiale, ci urmaresc si sa influenteze opinia publica din statele arabe, chiar daca acest obiectiv nu va fi exprimat niciodata fatis.

Intr-o analiza facuta pentru New York Times, jurnalista Doreen Carvajal citeaza planurile marilor companii media pentru piata araba. Canalul public german Deutsche Welle va incepe de la toamna sa emita 24 de ore din 24 in limba araba.

Canalul rusesc de stat ''Rusia Azi'' intentioneaza si el sa deschida un site internet si sa emita programe in limba araba. BBC World Service va primi finantare de la guvernul britanic pentru a emite de la 12 pana la 24 de ore de program in limba araba incepand de la toamna. Alte canale, precum un nou canal de stiri francez sau canalul american CNN, inca mai studiaza pietele potentiale inainte de a decide daca vor incepe sa emita in araba.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri