"Schimbarea denumirii a fost o decizie strategica. Beneficiile noului nume, care reflecta apartenenta la un grup financiar international puternic, sunt mai importante decat dezavantajele de a renunta la brand-ul romanesc care se bucura de oarecare notorietate", a declarat Daniel Boaje, Directorul General Adjunct al societatii Cetelem IFN S.A.

Procesul de rebranding a avut rolul de a dinamiza si mai mult societatea pe plan comercial. Primele 7 luni ale anului 2006 au reprezentat pentru companie o perioada de dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite.

Volumul creditelor acordate de Cetelem in retelele partenerilor sai a atins in primele 7 luni ale anului 2006 valoarea de 64 milioane Euro, confirmand astfel trendul pozitiv de la inceputul acestui an. Portofoliu de parteneri strategici a cunoscut, de asemenea, o extindere importanta prin incheierea de acorduri de parteneriat in domenii precum: electrice-electrocasnice, mobila si IT.

"Speram sa ne consolidam pozitia de lideri pe piata creditelor de consum, iar ceea ce am demarat astazi prin schimbarea oficiala a denumirii societatii sa coincida cu un salt calitativ la nivelul produselor si serviciilor noastre", a declarat Daniel Boaje.

Citeste si:

Informatii despre Cetelem IFN S.A

Cetelem IFN S.A este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%. Preluarea societatii Credisson de catre Cetelem a avut loc in mai 2005. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul 1 in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala.

Pe parcursul celor 3 ani de activitate, Cetelem IFN SA a oferit finantare unui numar de 1.000.000 de persoane, in valoare de peste 300 de milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 800 puncte de vanzare si are peste 800 de angajati. Primele 7 luni ale anului 2006 au reprezentat pentru companie o perioada de dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite.