Primul semestru din 2006 a adus bugetului local al municipiului Sibiu, din publicitate stradala, circa 100.000 de lei noi. Bugetul local al municiupiului Sibiu s-a imbogatit, in primele sase luni ale anului cu aproape un miliard de lei vechi, taxe precepute pentru utilizarea spatiului public pentru diferite metode de publicitate.
Potrivit edililor sibieni, clientii fie au inchiriat terenul cu panouri deja existente, fie au propus amplasarea unui astfel de panou pe domeniul public, caz in care este necesara obtinerea unei autorizatii de constructie. Contractele au fost incheiate pe o perioada de trei ani, informeaza NewsIn.

"Suma incasata pentru panourile publicitare amplasate pe domeniul public se ridica la aproximativ 100.000 de lei noi. Municipalitatea a incheiat contracte cu firmele de publicitate pentru aceste panouri, care au ca obiect punerea la dispozitie de amplasamente pentru panouri publicitare stradale. Plata se face in functie de tipul de panou si de dimensiunile acestuia", sustine Mirela Gligore, reprezentant in cadrul Biroului de Presa al Primariei.

In municipiu exista, in prezent, aproximativ 140 de panouri amplasate pe strada, plus inca 270 de panouri publicitare situate pe stalpi. Pentru publicitate stradala pe panouri, exista deja noua contracte in derulare cu Primaria, iar suma incasata de municipalitate in urma acestora contracte pentru publicitate in 2005 este de 220.747 lei noi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri