In urma unui proiect test, agentia Cohn&Jansen | Ashley&Holmes va oferi servicii de strategie, creatie, project management si BTL pentru contul Audi detinut de Porsche Romania. Proiectul care a deschis colaborarea dintre cele doua companii a constat in relansarea modelului Audi A8.
De la lansarea pe piata in 2004, Audi A8 a fost pozitionata drept o limuzina sportiva ce imbina eleganta clasei cu performantele extraordinare, proprii unei maisini de curse. In Romania, limuzina s-a indepartat de functia ei initiala, cea de masina de protocol, si a devenit simbol de recenta imbogatire si epatare.

Asupra proprietarilor de limuzine la moda, planeaza de multe ori prezumtia de vinovatie, fata de averea sau valorile acestora. In acest context de piata, Audi A8 putea ocupa un teritoriu contrastant cu cel al competitiei. Prestanta nedeclarata, stilul discret si valorile neepatante ale brandului Audi au fost ingrediente care au permis nuantarea pozitionarii Audi A8 ca o limuzina fara perceptii negative asupra proprietarilor, care in schimb semnaleaza faptul ca acestia au o scara a valorilor bine conturata. Pe scurt, Audi A8 indica O alta clasa sociala. O clasa sociala a celor pentru care banii sunt o conditie doar necesara, niciodata suficienta.

In urma unui proiect test, agentia Cohn&Jansen | Ashley&Holmes va oferi servicii de strategie, creatie, project management si BTL pentru contul Audi detinut de Porsche Romania. Proiectul care a deschis colaborarea dintre cele doua companii a constat in relansarea modelului Audi A8.

De la lansarea pe piata in 2004, Audi A8 a fost pozitionata drept o limuzina sportiva ce imbina eleganta clasei cu performantele extraordinare, proprii unei maisini de curse. In Romania, limuzina s-a indepartat de functia ei initiala, cea de masina de protocol, si a devenit simbol de recenta imbogatire si epatare.

Asupra proprietarilor de limuzine la moda, planeaza de multe ori prezumtia de vinovatie, fata de averea sau valorile acestora. In acest context de piata, Audi A8 putea ocupa un teritoriu contrastant cu cel al competitiei. Prestanta nedeclarata, stilul discret si valorile neepatante ale brandului Audi au fost ingrediente care au permis nuantarea pozitionarii Audi A8 ca o limuzina fara perceptii negative asupra proprietarilor, care in schimb semnaleaza faptul ca acestia au o scara a valorilor bine conturata. Pe scurt, Audi A8 indica O alta clasa sociala. O clasa sociala a celor pentru care banii sunt o conditie doar necesara, niciodata suficienta.

Sa te gandesti la ce l-ar putea misca pe un ins care se pregateste sa dea cam 100.000 de euro pe o masina, e o experienta cel putin interesanta. Cine-si permite un Audi A8, isi permite multe. Banii nu mai sunt o problema. Dar, totusi, si oamenii astia vor mai mult. Vor sa se dieferntieze fata de imbogatitii de prost gust. Vor sa-si depasesca statutul de potenti financiari. Cum o fac? Prin alegeri, prin comportament, prin valorile pe care emana, prin restul. Audi A8 e pentru cei care si stiu, nu doar au. In head-urile campaniei, am incercat sa creionam aceasta elita, sa-i apropiem pe oamenii de succes de o limuzina care le confirma valoarea intr-un mod discret, superior. povesteste Catalin Rusu, copywriter la Cohn&Jansen | Ashley&Holmes.

Pe langa campania de presa si outdoor, comunicarea Audi A8 va fi urmata de un program de promovare mai amplu: direct mailing, POS in showroom-uri etc;

Un alt proiect realizat de agentia Cohn&Jansen | Ashley&Holmes, a fost lansarea noului model A6 Allroad quattro. Mai precis, adaptarea comunicarii internationale aflata sub umbrela Stapaneste prin eleganta, dezvoltarea evenimentului de lansare si dezvoltarea pachetului de promovare pentru reteaua de dealeri. Evenimentul de lansare a avut ca locatie proaspat deschisul Frattelli Social Club. Audi bar, concert Sensor, proiectii de lasere pe apa ar fi cateva din ingredientele care au insotit prezentarea impozantului model A6 Allroad quattro.

Din echipa care a dezvoltat aceste proiecte au facut parte: Anca Dumitrescu Specialist Marketing Audi si George Sanduleac - Brand Director Audi de la Porsche Romania alaturi de Andrei Cohn Creative Director, Ionut Mosteanu Strategy Director, Carmen Simion Client Service Director, Marc Bortun Art Director, Ramona Tomescu Project Coordinator, Anca Uscatescu DTP Layouter, Andreea Chirica si Catalin Rusu copywriteri, din partea Cohn&Jansen | Ashley&Holmes.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri