Gigantul energetic rus Gazprom ar putea semna unul dintre cele mai mari acorduri de sponsorizare din istoria fotbalului german cu clubul FC Schalke 04 din Bundesliga, informeaza Rompres.
Anuntul coincide cu vizita presedintelui Rusiei, Vladimir Putin, in Germania, cel mai mare partener comercial european al Rusiei.

Gazprom joaca un rol cheie in cooperarea energetica germano-rusa, mai ales prin gazoductul nord-european dintre cele doua tari.

Gazprom, care detine deja pachetul majoritar al echipei ruse de fotbal Zenit, din Sankt Petersburg, este aproape de semnarea unui contract de 100 milioane euro (aproximativ 126 milioane dolari) pana in anul 2012, in incercarea de a promova imaginea companiei prin Europa, a indicat Cotidianul Vedomosti, citand revista germana de fotbal Kicker.

Nici Gazprom si nici Schalke 04 nu au comentat acesta posibil contract, dar o sursa apropiata Gazprom a confirmat faptul ca acest club din Gelsenkirchen ar putea semna un contract pe masura ambitiilor clubului de fotbal Bayern Munchen, care primeste 20 milioane de euro (25,2 milioane dolari) anual ca sponsorizare din partea Deutsche Telekom.

Serviciul de presa al Zenit St. Petersburg, club rus din prima divizie cu ambitii de Liga Campionilor, a informat ca acest club va semna, marti, un acord de parteneriat cu Schalke 04.

Schalke 04 a fost infiintata in anul 1904 in Gelsenkirkichen si a castigat cupa UEFA in anul 1997 si sapte campionate ale Germaniei intre 1933 si 1942.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri