Lansarea Dacia Logan MCV vine la doi ani dupa lansarea in premiera a modelului Logan Sedan. Succesul de piata al acestuia din urma si campania sa memorabila impunea dezvoltarea unui concept inedit, atragator, care sa capteze atentia potentialului consumator.

Fiind un proiect international de anvergura, deosebit de important pentru Renault, campania de lansare Dacia Logan MCV a facut obiectul unui pitch international, anunta un comunicat al agentiei. BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte proiectul. Noutatile care trebuiau comunicate prin campania de lansare Logan MCV erau atributele esentiale ale produsului: spatios si versatil. Mesajul-cheie pe care s-a construit brieful a fost „o masina exceptionala pentru oameni obisnuiti”. Dificultatea a constat in a exprima caracterul dual al modelului Logan MCV - el putand functiona in egala masura ca un autoturism de famile spatios si elegant, dar si ca un vehicul utilitar flexibil si versatil.

Pornind de la aceasta dualitate si adresandu-se consumatorului familist in jur de 35 de ani (care munceste mult dar stie sa se bucure si de clipele petrecute cu cei dragi), dezvoltarea campaniei Logan MCV s-a realizat pe o directie emotionala – o poveste de familie construita in jurul relatiei tata-fiu.

Graffiti BBDO semneaza campania de lansare Logan MCVMesajul campaniei este acela ca Logan MCV nu este doar un nou model Dacia Logan, ci o noua categorie de autovehicule. „Daca pana acum vorbeam despre masini de familie, pe de o parte si despre masini cu destinatie practica, pe de alta parte, Logan MCV reprezinta „calea de mijloc”, spune Sorin Psatta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO.

Conceptul creativ s-a bazat pe doua premise contrare: masina practica vs. masina care satisface un James Bond. Solutia creativa aleasa a fost de a se merge pe o pista falsa, pastrand stilul Logan, pentru ca in final sa se descopere un tata de familie care-i face un cadou extraordinar fiului sau. In spot, masina e un sprijin pentru actiuni extraordinare pe care consumatorul le poate intreprinde, iar actiunile extraordinare il transforma pe sofer/proprietar in “eroul” familiei sale.

Spotul este difuzat incepand cu data de 14 octombrie pe posturile ProTV, Antena 1, TVR1, Prima TV, Realitatea TV, Discovery, Tv Sport, National Geographic, National TV, TVR2, Antena 3, AXN. Productia a fost coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis. Regia a fost semnata de Louis-Pascal Couvelaire (regizorul filmului « Michel Vaillant »), cu Michel Abramowicz ca DOP.

Graffiti BBDO semneaza campania de lansare Logan MCVFilmarea spotului s-a realizat in Maroc, la Casablanca si Ouarzazate – acest din urma oras fiind foarte cunoscut pentru specilistii din industria cinematografica datorita faptului ca acolo s-au turnat cateva secvente din seria noua a Star Wars. Cascadoriile au fost facute de cei care au lucrat si pentru filmele Taxi (1,2,3) si Transporter 2.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei de lansare Logan MCV a fost formata din: Automobile Dacia Groupe Renault: Didier Vidalinc – Director de Marketing, Eduard Croitoru – Director de Publicitate,
Renault: Patrick Delarbre, Coordonare Publicitate Internationala Logan

Graffiti BBDO: Bogdan Mirica – Creative Director, Cosmin Ezaru – Group Creative Director, Petru Teodorescu - Copywriter, Radu Zaharescu – Senior Art Director, Monica Garbur – AV Production Manager, Vitalie Brega – Photo Producer, Sorin Psatta – Strategy & Reserach Director, Simona Costea – Account Director si Daniela Ioan – Account Executive; Media Direction: Virginia Lungu – Media Manager.