Incepand cu 13 octombrie, Leo Burnett si Bergenbier au demarat o noua campanie de imagine.Continuand ideea campaniilor anterioare, Discovery, cea mai recenta executie TV se concentreaza asupra barbatilor, perspectiva fiind, de aceasta data, usor diferita.
Bergenbier propune un spot-documentar in stil teleenciclopedia, care vorbeste despre barbati ca despre o specie. Si nu o specie oarecare, ci una pe cale de disparitie din cauza matriarhatului care-i ameninta libertatea, valorile, comportamentul. Deocamdata, Bergenbier doar constata o stare de fapt: in libertate, barbatii sunt fericiti, se aduna in grupuri, se manifesta zgomotos; in captivitate, cad prada resemnariiE un mesaj menit sa deschida ochii barbatilor si vine, firesc, de la Bergenbier, explica Carmen Tiderle, Deputy Creative Director Leo Burnett.

Spotul TV, conceput sub forma unei capturi dintr-un documentar stiintific ce surprinde comportamentul diferitelor specii de vietuitoare fie in libertate, fie in captivitate, n-a fost lipsit de surprize. Despre filmarea executiei TV, Mihai Stanescu, A/V Production Manager Leo Burnett, ne declara: A fost un spot relativ dificil de filmat dar care, in aceeasi masura, a fost spontan si amuzant. Una dintre secventele care ne-au distrat cel mai tare a fost cea cu barul, cu repetatele cadre de palmuiri nereusite, protagonista fiind mult mai timida decat a lasat sa se vada in spot.

Mai mult decat atat, realizarea spotului a atras reactii dintre cele mai naturale cu putinta datorita atmosferei simulate pe stadion, oamenii au iesit pe balcoane curiosi, crezand ca e vreun meci. Cel mai natural, insa, au reactionat trecatorii, care, la filmarea secventei cu femela in fusta scurta, au inceput sa fluiere, fara a realiza ca intrepretau, inconstient, scenariul pe care noi il concepusem. Asta ca dovada ca barbatii chiar se comporta astfel in libertate, se precizeaza intr-un comunicat al agentiei.

Realizat de casa de productie Saga Film, cu sprijinul regizorului Wayne Holloway, spotul este difuzat pe 11 canale de televiziune, dintre care: Pro TV, Antena1, Prima TV, TVR1 si Discovery Channel.

Echipa Leo Burnett care a participat la realizarea spotului: Bogdan Naumovici Creative Director, Carmen Tiderle Deputy creative Director Alexandru Icodin Art Director, Claudiu Teohari Jr. Copywriter, Irina Burlan - Copywriter, Laurentiu Semeniuc Senior Strategic Planner, Roman Tolici Chieff Illustrator Officer, Alina Floroian Brand Comm Manager, Roxana Dumitru New Business Director, Irina Revnic Brand Comm Executive, Laura Georgescu-Baron A/V procuction Director, Mihai Stanescu A/V Production Manager.

Echipa Bergenbier care s-a implicat in desfasurarea proiectului: Liviu Irimia Director Marketing, Stefan Teodorescu Senior Brand Manager Bergenbier, Oana Robu Marketing Executive, Cosmin Toma Marketing Executive.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la AdOr, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri