Spotul TV, conceput sub forma unei capturi dintr-un documentar stiintific ce surprinde comportamentul diferitelor specii de vietuitoare fie in libertate, fie in captivitate, n-a fost lipsit de surprize. Despre filmarea executiei TV, Mihai Stanescu, A/V Production Manager Leo Burnett, ne declara: A fost un spot relativ dificil de filmat dar care, in aceeasi masura, a fost spontan si amuzant. Una dintre secventele care ne-au distrat cel mai tare a fost cea cu barul, cu repetatele cadre de palmuiri nereusite, protagonista fiind mult mai timida decat a lasat sa se vada in spot.
Mai mult decat atat, realizarea spotului a atras reactii dintre cele mai naturale cu putinta datorita atmosferei simulate pe stadion, oamenii au iesit pe balcoane curiosi, crezand ca e vreun meci. Cel mai natural, insa, au reactionat trecatorii, care, la filmarea secventei cu femela in fusta scurta, au inceput sa fluiere, fara a realiza ca intrepretau, inconstient, scenariul pe care noi il concepusem. Asta ca dovada ca barbatii chiar se comporta astfel in libertate, se precizeaza intr-un comunicat al agentiei.
Realizat de casa de productie Saga Film, cu sprijinul regizorului Wayne Holloway, spotul este difuzat pe 11 canale de televiziune, dintre care: Pro TV, Antena1, Prima TV, TVR1 si Discovery Channel.
Echipa Leo Burnett care a participat la realizarea spotului: Bogdan Naumovici Creative Director, Carmen Tiderle Deputy creative Director Alexandru Icodin Art Director, Claudiu Teohari Jr. Copywriter, Irina Burlan - Copywriter, Laurentiu Semeniuc Senior Strategic Planner, Roman Tolici Chieff Illustrator Officer, Alina Floroian Brand Comm Manager, Roxana Dumitru New Business Director, Irina Revnic Brand Comm Executive, Laura Georgescu-Baron A/V procuction Director, Mihai Stanescu A/V Production Manager.
Echipa Bergenbier care s-a implicat in desfasurarea proiectului: Liviu Irimia Director Marketing, Stefan Teodorescu Senior Brand Manager Bergenbier, Oana Robu Marketing Executive, Cosmin Toma Marketing Executive.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la AdOr, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: