Bergenbier propune un spot-documentar in stil teleenciclopedia, care vorbeste despre barbati ca despre o specie. Si nu o specie oarecare, ci una pe cale de disparitie din cauza matriarhatului care-i ameninta libertatea, valorile, comportamentul. Deocamdata, Bergenbier doar constata o stare de fapt: in libertate, barbatii sunt fericiti, se aduna in grupuri, se manifesta zgomotos…; in captivitate, cad prada resemnarii…E un mesaj menit sa deschida ochii barbatilor si vine, firesc, de la Bergenbier”, explica Carmen Tiderle, Deputy Creative Director Leo Burnett.

Spotul TV, conceput sub forma unei capturi dintr-un documentar stiintific ce surprinde comportamentul diferitelor specii de vietuitoare fie in libertate, fie in captivitate, n-a fost lipsit de surprize. Despre filmarea executiei TV, Mihai Stanescu, A/V Production Manager Leo Burnett, ne declara: “A fost un spot relativ dificil de filmat dar care, in aceeasi masura, a fost spontan si amuzant. Una dintre secventele care ne-au distrat cel mai tare a fost cea cu barul, cu repetatele cadre de palmuiri nereusite, protagonista fiind mult mai timida decat a lasat sa se vada in spot.

Mai mult decat atat, realizarea spotului a atras reactii dintre cele mai naturale cu putinta – datorita atmosferei simulate pe stadion, oamenii au iesit pe balcoane curiosi, crezand ca e vreun meci. Cel mai natural, insa, au reactionat trecatorii, care, la filmarea secventei cu “femela” in fusta scurta, au inceput sa fluiere, fara a realiza ca intrepretau, inconstient, scenariul pe care noi il concepusem. Asta ca dovada ca barbatii chiar se comporta astfel in libertate”, se precizeaza intr-un comunicat al agentiei.

Realizat de casa de productie Saga Film, cu sprijinul regizorului Wayne Holloway, spotul este difuzat pe 11 canale de televiziune, dintre care: Pro TV, Antena1, Prima TV, TVR1 si Discovery Channel.

Echipa Leo Burnett care a participat la realizarea spotului: Bogdan Naumovici – Creative Director, Carmen Tiderle – Deputy creative Director Alexandru Icodin – Art Director, Claudiu Teohari – Jr. Copywriter, Irina Burlan - Copywriter, Laurentiu Semeniuc – Senior Strategic Planner, Roman Tolici – Chieff Illustrator Officer, Alina Floroian – Brand Comm Manager, Roxana Dumitru – New Business Director, Irina Revnic – Brand Comm Executive, Laura Georgescu-Baron – A/V procuction Director, Mihai Stanescu – A/V Production Manager.

Echipa Bergenbier care s-a implicat in desfasurarea proiectului: Liviu Irimia – Director Marketing, Stefan Teodorescu – Senior Brand Manager Bergenbier, Oana Robu – Marketing Executive, Cosmin Toma – Marketing Executive.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.