Prezente in juriul festivalului AdPrint 2007, Monica Moro si Raquel Martinez, Executive Creative Director, respectiv Creative Director, McCann Erickson Madrid, lucreaza impreuna de 10 ani si nu isi imagineaza ca ar putea sa fie si altfel pentru ca, “creative work is better when shared”, spun ele.

Monica si Raquel considera ca print-ul este mediul ideal de exprimare a creativitatii. “Consideram ca advertising-ul print este una dintre cele mai dificile discipline ale publicitatii. Tinta trebuie atinsa din prima: sa te puna pe ganduri, sa te faca sa razi sau pur si simplu sa te informeze. Inseamna sa selectezi mereu cadrul potrivit. Este esenta creativitatii si poate demonstra cu usurinta ca nu xista limite in ceea ce priveste ideea pura".

Monica si-a inceput cariera in Londra, din pozitia de copywriter al agentiei McCann Erickson, lucrand pentru clienti precum Durex, Bacardi si Unilever. S-a mutat la Madrid in 1996 si, de atunci, a lucrat pentru brandurile Coca-Cola, Fanta, Burn, Powerade, Aquarius, ONCE (National Association for the Blind), Telefónica, Nestlé (Nescafé), Amstel Heineken, Banco de Alimentos (Asociatie Nonguvernamentala), Asociación Española Contra el Cáncer, Cruz Roja (Red Cross), Instituto de Crédito Oficial, RENFE (National Railways), Metro de Madrid (Madrid Underground), Paul Versan Watches, Caja Duero (Savings Bank). De-a lungul carierei, Monica a fost premiata la unele dintre cele mai importante festivaluri de publicitate, obtinand distinctii la: El Sol, Club de Creativos (CdeC), Fiap, Cannes, New York Festivals, Epica Awards, London International Advertising Awards, Laus, informeaza un comunicat al festivalului.

Monica a lucrat impreuna cu Raquel pentru aproape toti clientii mentionati mai sus. Si, in mod natural, vor forma o echipa solida in juriul AdPrint 2007.