McCann Worldgroup va detine contul global al Nortel. Nortel a cheltuit anul trecut 8 milioane de dolari pentru promovare media, conform TNS Media Intelligence. Cativa executivi din cadrul companiei au precizat pentru publicatia AdAge ca suma cheltuita in acest scop va creste considerabil, depasind 50 milioane de dolari.

La inceputul acestui an, Nortel a anuntat un parteneriat cu Microsoft, asteptarile fiind destul de mari, preconizandu-se ca acest parteneriat va aduce miliarde de dolari pentru Nortel. Microsoft este de asemenea un client foarte important al McCann. Alte conturi globale manageriate de agentia McCann din San Francisco sunt Intel si Hewlett-Packard Co. Contul global pentru Nortel va fi manevrat de centrele de creatie ale McCann din Londra, Hong Kong si Miami. Publicitatea va avea vizibilitate abia anul viitor. Alti competitori pentru acest cont nu au fost dezvaluiti.

Un purtator de cuvant al Nortel a precizat ca, mai nou, compania se axeaza pe trei initiative majore: sa-si largeasca limitele, sa-si reconstruiasca reputatia in fata principalilor clientii si actionarii si sa creasca pe noile piete. Nortel, care furnizeaza echipament pentru WiMax trebuie sa fac fata competitiei puternice precum Lucent sau Alcatel, si asta prin rapiditatea cu care actioneaza sectorul de consolidare.

"Accentul nostru este pus pe executiile de marketing si pe rezultate”, a precizat CMO al Nortel, Lauren Flaherty intr-un comunicat publicat de McCann.