Conceptul de creatie a avut ca prim scop o campanie educationala pentru brand-ul Klorane. Propunerile echipei Publicis Healthcare au dovedit o buna intelegere a personalitatii brand-ului, inspiratie si complexitate in actiunile de comunicare. „In urma analizarii tuturor propunerilor pe care le-am primit din partea agentiilor implicate in pitch, am decis ca propunerea venita din partea Publicis Healthcare este cea mai apropiata de imaginea brand-ului nostru”, declara Andreea Nicolau, Brand Manager Mediplus Cosmetics, intr-un comunicat al agentiei.

Echipa de creatie Publicis Healthcare (Razvan Ionescu – Director Executiv Publicis Healthcare, Razvan Capanescu – Director de Creatie Publicis, Felicia Popescu – Account Manager, Alina Covalcic, Andreea Grigorean – Copywriteri; Bogdana Poptomas si Cristian Costea – Art Directori) a luat acest pitch ca pe o provocare adusa, in special, de cei 40 de ani de experienta a Laboratoarelor Klorane. O experienta acumulata in cercetarea naturii si crearea unor produse inovatoare pentru piata cosmetico-farmaceutica europeana.

Publicis Healthcare a propus o strategie ampla in ideea unei comunicari originale, cat mai directe si mai apropiate de consumatorul final.

Citeste si:

„Castigarea pitch-ului cu Mediplus Cosmetics ne-a demonstrat, in primul rand, ca ne mentinem pe un drum ascendent. si asta este nemaipomenit pentru Publicis Healthcare. Mai mult, este vorba despre comunicarea a 40 de ani de experienta in cercetare si nu a fost usor sa castigam increderea clientului. Succesul a fost cu atat mai mare atunci cand ni s-a spus ca, alaturi de Klorane, ni se va incredinta si restul portofoliului Mediplus Cosmetics. Este o provocare careia suntem siguri ca ii vom face fata cu brio. Propunerile noastre au fost diverse si un pic mai altfel pentru ceea ce se comunica in domeniul Pharma... Am incercat sa venim cu idei originale, sa ne apropiem pe cat se poate de genul de eveniment – spectacol sustinut de o metafora, in care detaliul sa surprinda prin mesaj, dar si printr-o executie laborioasa”, spune Andreea Grigorean, Copywriter Publicis Healthcare.

Drept raspuns: „Am concluzionat ca mijloacele alese pentru comunicarea imaginii brand-ului au venit cu un plus de originalitate si profesionalism conforme cu asteptarile noastre de la o agentie cu care dorim sa lucram in viitor” adauga Andreea Nicolau, Brand Manager Mediplus Cosmetics.

Mediplus Cosmetics face parte din cadrul holdingului A&D Pharma, lider pe piata distributiei produselor farmaceutice in Romania, cu o cifra de afaceri de 205 milioane euro in anul 2005, anul acesta fiind listat si la bursa din Londra. Din cadrul holdingului mai fac parte lantul de farmacii Sensiblu precum si Mediplus cu divizia Pharma si diviziile de OTC: Farmactiv, Elantis, Plurifar si Viva.