Cele 3 luni de training si invatare interactiva sunt dedicate si in acest an printului, domeniul in care “gradinarii” finalisti isi vor da concursul in competitia finala a Young Creativilor de pe Riviera. Lucrarile tinerilor vor fi judecate de catre cei 20 de lectori din aproape toate domeniile comunicarii, care vor preda in fiecare luni si miercuri lectii “gradinarilor”, si care vor analiza lucrarile acestora.

“Am fost multi ani la Cannes, veneam de acolo motivata si scriam foarte mult despre asta. Numai cand am devenit Ambasador insa, am descoperit ca se poate face publicitate la publicitate”. Acesta este si motivul pentru care Teodora Migdalovici a infiintat scoala alternativa de publicitate, pe placul a foarte multi tineri prezenti la evenimentul de lansare a celei de-a treia editii a “Gradinitei”.

Anul 2007 aduce schimbari in desfasurarea concursului, mai precis vor exista cate 12 briefuri pentru fiecare dintre cele doua categorii de varsta, cei pana in 23 de ani si cei pina in 28 de ani. Briefurile vin din partea unor mari companii, dar si din partea organizatiilor cu scopuri umanitare. Ele reprezinta punctul de pornire al unui exercitiu creativ, care are scopul de a-i antrena pentru competitia finala de la Cannes.

Citeste si:

In luna mai vor fi dezvaluite numele celor care vor fi prezenti la competitia finala Young Creatives (grupa mare) si la Roger Hatcuel Academy (grupa mica). Gradinita este un proiect al biroului Cannes in Romania. Scoala se adreseaza studentilor a caror varsta nu depaseste 28 de ani iar Cannes-ul este cel care da reperele de calitate, modul de a gandi, aspiratia.

Cu sprijinul Coca-Cola, Orange Concept Store, IAA dar si al publicatiilor Biz, BrandManagement, BusinessWeek, Campaign, Elevate, Marca inregistrata, MarkMedia, MediaAdvertising, Orange Concept Store, The Investor, The Marketer, Torneo Businessman’s, Wall-Street, proiectul are anul acesta sansa de a sedimenta reusitele anterioare si de a marca o noua etapa.