Cetelem IFN S.A. introduce un nou personaj in strategia sa de comunicare, personaj care intruchipeaza strategia de comunicare a companiei: transparenta, accesibilitate, apropiere de oameni.

"Acesta este ultimul element vizual din cadrul procesului de re-branding inceput in anul 2005. Cu noul personaj al comunicarii Cetelem ne vom apropia si mai mult de clienti si vom elimina orice bariera in relationarea cu acestia", a declarat Phillippe Foursy, directorul general al Cetelem IFN S.A. in urma achizitiei din mai 2005, Credisson a adoptat o noua identitate corporatista, devenind Cetelem IFN SA. intregul proces a presupus un efort sustinut din partea angajatilor, dar si din partea companiei mama. Strategia de re-branding a fost complexa si a implicat atat schimbarea numelui, a siglei, a materialelor administrative si de identitate corporatista cat si redefinirea misiunii si valorilor organizatiei.

"Acest nou element vizual are rolul de a intari tonul uman din comunicarea cu clientii si angajatii nostri. Apartenenta noastra la marea familie Cetelem a determinat nu numai un transfer de know-how ci si adoptarea viziunii sociale a organizatiei. Prioritatea noastra este imbunatatirea calitatii vietii clientilor si angajatilor nostri. Acest lucru este posibil prin transparenta si deschidere fata de oameni", a adaugat Phillippe Foursy.

Citeste si:

Cetelem IFN SA este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%. Societatea a luat nastere in mai 2005 prin preluarea Credisson International de catre Cetelem, divizia furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul 1 pe piata creditului de consum din Europa Continentala. Pe parcursul celor 4 ani de activitate, Cetelem IFN (Credisson) a incheiat contracte de credit in valoare de peste 430 de milioane de euro.

Societatea este activa printr-o retea de peste 1.800 de puncte de vanzare, in retele regionale si nationale sau parteneri locali independenti si are 830 de angajati. Bazandu-se pe experienta de peste 50 de ani a grupului Cetelem, si pe o excelenta cunoastere a pietei locale, Cetelem IFN isi va extinde in urmatorii ani portofoliul de parteneri si de servicii financiare.