La licitatia organizata de Vodafone pentru administrarea conturilor de media si de publicitate, s-a prezentat Universal McCann, care a gestionat bugetul Vodafone pana acum, OMD-MD, Zenith Media si MindShare. Pe ultima suta de metri au ramas in competitie OMD-MD si McCann Erickson.

“In ultimele luni, Vodafone Romania a parcurs un proces de selectie laborios pentru desemnarea agentiei care va coordona activitatile de media si de creatie publicitara ale companiei. Dupa o evaluare riguroasa, in care au fost implicati reprezentanti locali si ai Grupului Vodafone, precum si o companie independenta de audit, Vodafone Romania a selectat agentia McCann Erickson, pentru ambele conturi. Vodafone Romania multumeste tuturor agentiilor care au participat la licitatii”, a declarat Ken Campbell, chief marketing officer Vodafone Romania.

Potrivit NewsIn, noul contract se va desfasura pe o durata de 3 ani. Reteaua care detine contul de media Vodafone in plan extern este OMD.

B.V. McCann Erickson, a carei divizie de media, Universal McCann, s-a aflat pe lista celor doua favorite in gestionarea bugetului Vodafone, prezentandu-se cu o solutie integrata de creatie si servicii media. Pentru bugetul de creatie al Vodafone, s-au mai prezentat, pe langa McCann Creative Services (divizia de creatie a B.V. McCann Erickson), agentiile Saatchi & Saatchi, care face parte din acelasi grup de operatiuni cu Zenith Media, si Scala JWT, agentie care face parte din reteaua detinatoare a contului de creatie Vodafone la nivel global.