ARMAD, Asociatia Romana de Marketing Direct pregateste o noua provocare pentru toti cei care vor sa descopere abordari, trenduri si tehnici de marketing direct. Acestia sunt invitati pe 19 si 20 aprilie 2007, la locul potrivit - Crowne Plaza, pentru a afla de la persoanele potrivite despre eficienta marketing-ului direct.

Conferinta RoDirect este deja la a doua editie: succesul primei editii, RoDirect 2006, precum si confirmarea constanta a importantei marketing-ului direct in tara noastra i-au determinat pe membrii ARMAD sa continue traditia initiata in 2006 si sa organizeze un nou eveniment a carui menire este de a promova domeniul marketing-ului drect din Romania la standarde cat mai inalte.

Conferinta RoDirect 2006, desfasurata in luna iunie 2006, a adus in fata publicului 12 vorbitori din Romania, Marea Britanie, Austria, SUA, Ungaria si Belgia; acestia au prezentat pe parcursul a doua zile celor peste 200 de participanti secrete ale copywriting-ul pentru DM, tactici de comunicare, solutii tehnice inovative, aspecte legate de marketing direct multi-canal, legislatie si multe alte teme din domeniul marketing-ului direct.

Pentru RoDirect 2007, ARMAD va aduce in premiera in Romania vorbitori de renume din marketing-ul direct international. Printre acestea se numara: Drayton Bird un personaj legendar al marketing-ului direct, autor al lucrarii de referinta Commonsense Direct Marketing, Heinz Fischer - presedintele onorific al Asociatiei Germane de Marketing Direct DDV si fondator al FEDMA sau Alfred Koblinger, pionier al marketing-ului direct in Austria si creativ premiat la nenumarate festivaluri din domeniu.

Informatii complete despre vorbitori, teme si ultimele noutati legate de conferinta se vor gasi incepand de luni, 26 martie, pe site-ul evenimentului: www.rodirect.ro. Inscrierile se pot face online pe acelasi site, prin e-mail la adresa rodirect@maximize.ro, sau telefonic la 021-300.39.35.

Sponsorii principali Touch Communication, Vodafone Romania, Xerox Romania, Readers Digest Romania, Open Public Services, Hit Mail, si Mailers va invita la evenimentul care va avea loc pe 19 si 20 aprilie la Crowne Plaza Hotel, Bucuresti. Alaturi de acestia, Mercury Promotions, Magyar Posta, Proximity Bucharest si Media Objects sunt sponsori ai conferintei RoDirect2007. Partenerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin, Media & Advertising, Mediafax, Internetcorp si Comunicate de presa.ro iar Xpress Printing este partener organizator, asigurand productia materialelor tiparite.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri