Orkla va sponsoriza Centrul la acelasi nivel ca si Telenor, Hydro, DnB NOR si Fundatia Leif Höegh."Numele lui Alfred Nobel si al premiului pentru pace sunt asociate cu valori de care lumea are nevoie. Ne bucuram sa contribuim la sporirea atractivitatii ofertelor acestui centru de care Norvegia are toate motivele sa fie mandra", a declarat presedintele grupului Orkla, Dag J. Opedal.

Prima expozitie la care Orkla va participa in calitate de sponsor principal este cea de arta contemporana internationala intitulata "Topirea ghetii – un subiect fierbinte". Premiera va avea loc pe 5 iunie, de Ziua mondiala a mediului, la Centrul Nobel pentru Pace.

Centrul Nobel pentru Pace este cel mai modern muzeu din Norvegia. Centrul prezinta laureatii premiului pentru pace si activitatea lor, precum si viata si istoria lui Alfred Nobel. De asemenea, Centrul organizeaza si expozitii pe subiecte actuale legate de razboi, de pace si de rezolvarea conflictelor.

Grupul Orkla este cotat la bursa din Norvegia, activand in domeniile bunurilor de consum de marca, media, chimiei si investitiilor financiare. Divizia bunurilor de consum a companiei Orkla cuprinde Orkla Foods si Orkla Brands, iar produsele ajung pe pietele din regiunea nordica si statele baltice. De asemenea, aceasta divizie este prezenta si pe pietele din Polonia, Austria, Rusia si Romania.