Orkla va deveni unul dintre sponsorii principali ai Centrului Nobel pentru Pace, din 1 mai 2007, iar contractul de sponsorizare se refera la o perioada de trei ani, pana in primavara lui 2010, a informat compania.
Orkla va sponsoriza Centrul la acelasi nivel ca si Telenor, Hydro, DnB NOR si Fundatia Leif Hegh."Numele lui Alfred Nobel si al premiului pentru pace sunt asociate cu valori de care lumea are nevoie. Ne bucuram sa contribuim la sporirea atractivitatii ofertelor acestui centru de care Norvegia are toate motivele sa fie mandra", a declarat presedintele grupului Orkla, Dag J. Opedal.

Prima expozitie la care Orkla va participa in calitate de sponsor principal este cea de arta contemporana internationala intitulata "Topirea ghetii un subiect fierbinte". Premiera va avea loc pe 5 iunie, de Ziua mondiala a mediului, la Centrul Nobel pentru Pace.

Centrul Nobel pentru Pace este cel mai modern muzeu din Norvegia. Centrul prezinta laureatii premiului pentru pace si activitatea lor, precum si viata si istoria lui Alfred Nobel. De asemenea, Centrul organizeaza si expozitii pe subiecte actuale legate de razboi, de pace si de rezolvarea conflictelor.

Grupul Orkla este cotat la bursa din Norvegia, activand in domeniile bunurilor de consum de marca, media, chimiei si investitiilor financiare. Divizia bunurilor de consum a companiei Orkla cuprinde Orkla Foods si Orkla Brands, iar produsele ajung pe pietele din regiunea nordica si statele baltice. De asemenea, aceasta divizie este prezenta si pe pietele din Polonia, Austria, Rusia si Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri