Portofoliul de presa al ARBOmedia s-a imbogatit in ultima perioada cu trei noi titluri: cotidianul Viata Libera Galati, revista Autoshow si primul ghid TV gratuit Oblique Magazin.

Cotidianul Viata Libera este al doilea ziar local din Romania din punctul de vedere al audientei, care se ridica la 116,000 cititori in medie pe editie. Viata Libera Galati are 15 ani de existenta pe piata romaneasca si se numara printre membrii fondatori BRAT. Incepand cu anul 2003, ziarul are o noua formula de prezentare grafica, fapt care i-a adus un important premiu international la concursul „European Newspaper Award” (Viena 2004). Cotidianul are 24 pagini si un continut axat pe informatie structurata pe diferite domenii de interes.

Autoshow este cea mai dinamica sursa de informare pentru pasionatii automobilelor si pentru cei ce vor sa fie permanent conectati la evolutiile industriei auto. Publicul tinta al revistei este reprezentat de barbatii cu varsta intre 18 si 49 de ani, avand educatie si venituri medii si superioare.

Publicatia apare bilunar si are o audienta de 112.000 cititori in medie pe editie, din care publicul masculin reprezinta 87%.

Oblique Magazin este primul ghid TV gratuit din Romania, fiind distribuit atat in Bucuresti, cat si in tara, intr-un tiraj de 100.000 de exemplare. Ghidul are 98 pagini si aduce ca inovatie sumarizarea, pe intervale orare, a principalelor filme ale zilei.

Revista apare bilunar si este distribuita prin casieriile ASTRAL clientilor abonati la pachetul de baza, precum si la domiciliu (prin curieri) acelor abonati care achizitioneaza pachete de programe suplimentare. Astfel, pe langa segmentul “mainstream”, Oblique Magazin are ca target distinct o categorie de public cu statut social superior.

Sursa datelor este reprezentata de Studiul Natinal de Audienta – BRAT. Universul studiului cuprinde toate persoanele din mediul urban peste 50,000 locuitori, cu varsta cuprinsa intre 14-64 ani. Datele au fost culese in perioada februarie 2004 – ianuarie 2005.

Portofoliul de presa al ARBOmedia cuprinde in prezent 55 de publicatii, dintre care 16 nationale iar 39 locale.

Despre ARBOmedia

Compania ARBOmedia aniverseaza anul acesta 10 ani de experienta pe piata romaneasca (1995), ca filiala a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt din anul 2000 si reprezentata in 7 tari europene (Germania – sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Slovacia, Spania si Turcia).

In Romania, ARBOmedia gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 180 de canale de media - 4 statii TV, 16 de titluri de presa centrala, 39 de titluri de presa locala si peste 120 de web-site-uri.