GMP Advertising a creat “Dragoste fara griji”, o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS). Campania a inceput in luna aprilie si integreaza ATL, PR, web si media neconventionala.

Pe parcursul unui an, campania isi propune sa ofere femeilor din Romania informatii corecte si accesibile despre metodele moderne de contraceptie si sa creasca numarul de femei care folosesc in mod curent aceste metode.

“Proiectul ofera satisfactii din mai multe motive; in primul rand pentru ca in Romania rata avorturilor este mult mai mare decat in celelalte tari europene, incat simtim ca este de datoria noastra sa facem ceva in aceasta privinta. Daca in urma campaniei, cel putin o femeie va evita un avort folosind metode contraceptive moderne, eu deja voi fi fericit. Foarte fericit. Din alt punct de vedere, de data aceasta profesional, va fi o campanie integrata, complexa, care va folosi toate canalele de comunicare. Ce ti-ai putea dori mai mult?” , a spus Oliver Kapusta, integrated communication director GMP.

Prima etapa a campaniei, derulata in perioada martie - iunie, trage un prim semnal de alarma: avortul nu este o metoda contraceptiva! Cuprinde un spot TV, machete de presa, postere si materiale informative.

Citeste si:

Spotul “Cicatrici” (35’) prezinta o insiruire de personaje cu cicatrici vizibile, in contrast cu o tanara fara cicatrici fizice, dar cu traume interioare. Mesajul spotului este ca unele cicatrici nu se vad, dar pot lasa urme interioare adanci. Avortul poate marca pe viata. Filmarile pentru spot au durat 1 zi si au fost facute in Bucuresti. Casa de productie este MultiMedia Est, regizor Tim Stoffel, producator Mihai Modalca.
Spotul este difuzat in regim de spot social in perioada aprilie - iunie pe TVR1, PrimaTV, Romantica si MTV. Pe partea de print, campania sociala este sustinuta de Libertatea pentru Femei, Bolero, Bravo Girl, Bravo, Lumea Femeilor, Unica.

Partea de online a campaniei contine un site special creat, www.dragostefaragriji.ro, un loc unde femeia moderna poate sa afle informatii despre sexualitate, contraceptie si sarcina. incepand din luna mai, campania va beneficia si de o linie telefonica gratuita, la care femeile vor putea gasi raspunsuri la intrebarile legate de contraceptie si avort. A fost creat de asemenea un simbol al campaniei, care va fi folosit pe toata durata acesteia. Urmatoarele etape vor oferi informatii despre metodele contraceptive moderne existente in Romania si isi propun sa mobilizeze femeile sa apeleze la un specialist pentru a alege impreuna metoda care se potriveste cel mai bine stilului lor de viata.

Din partea SECS, proiectul a fost coordonat de Dr Borbala Koo, director executiv SECS. Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din: Mirela Angelescu, client service director; Ramona Sima, group account director; Iulia Dragomir, sr. account executive; Teodor Cucu, strategic planner; Oliver Kapusta, creative director; Luiza Ungureanu, copywriter; Cosmin Ezaru, art director; Ioana Manoiu, PR director; Roxana Poede, PR account manager; Raluca Andreescu, sr. PR executive.

Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS) este o organizatie non-guvernamentala, apolitica romaneasca infiintata in anul 1990. Organizatia militeaza pentru promovarea si respectarea accesului liber al fiecarei persoane, pe baza propriei decizii informate, la educatie pentru sanatate si servicii complexe, integrate si de calitate in domeniul sanatatii reproducerii umane.