Compania British American Tobacco (BAT), al doilea cel mai mare producator de tigari din lume, a fost acuzata, in raportul realizat de asociatia anti-fumat Action on Smoking and Health (ASH), ca isi promoveaza marcile de tigari in randul tinerilor, informeaza Brandrepublic.com citat de NewsIn.
Raportul sustine ca BAT targeteaza anual in jur de 750.000 de tineri prin campanii word-of-mouth care incurajeaza tinerii sa se apuce de fumat. Campaniile word-of-mouth, cunoscute si sub numele de buzz marketing, se refera la comunicarea pe cale orala a unor mesaje, dar si la mesajele transmise prin dialoguri online, precum blogurile si email-urile.

Asociatia anti-fumat ASH a mai acuzat compania BAT ca se foloseste de sponsorizarea unor evenimente sportive si muzicale si de campanii virale (spoturi transmise pe internet intre utilizatori).

Raportul ASH spune ca mai multe baruri din Londra au semnat contracte de sponsorizare cu Lucky Strike, o marca a BAT, si ca aceleasi tigari au fost promovate pe YouTube.

"Zilele in care erau folosite personaje din desene animate pentru a vinde produse adolescentilor au apus de mult. BAT a inteles ca, daca vrei sa vinzi unei categorii de public in varsta de 14 ani, trebuie sa te comporti ca si cum te-ai adresa categoriei de 17 ani", a explicat Deborah Arnott, directorul asociatiei care a realizat raportul.

Reprezentantii companiei BAT au respins toate acuzatiile din raportul ASH. "Copiii nu au fost si nu vor fi niciodata publicul nostru tinta", a declarat un reprezentant al companiei BAT.

British American Tobacco (BAT) este al doilea cel mai mare producator de tigari din lume si detine, la nivel global, 15% din cota de piata. Printre brandurile companiei se numara Dunhill, Kent, Lucky Strike si Pall Mall.






Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri