Mediaedge:cia (MEC), una dintre cele mai mari companii specializate in comunicare si implementare media, parte a grupului WPP, se lanseaza in Romania prin preluarea Media Insight, agentie care face parte tot din grupul WPP.

„Vorbim despre un rebranding si despre o preluare, in acelasi timp. Din punct de vedere administrativ, raspundeam de Ogilvy, iar acum avem ca reper Mediaedge:cia”, a precizat pentru Wall-Street Bogdan Prajisteanu, managing director al Mediaedge:cia, fost director al Media Insight.

Argumentul forte a intrarii pe piata a Mediaedge:cia este ca noua structura va oferi clientilor internationali acces la oportunitatile de planificare si implementare a activitatilor de media din Europa Centrala si de Est si in acelasi timp le ofera clientilor romani esperienta unei agentii cunoscuta la nivel mondial. Agentia a avut in 2006 o cifra de afaceri de 1.079 milioane dolari, potrivit estimarilor RECMA. „In noua structura, le putem oferi clientilor nostri cunostintele si experienta uneia dintre cele mai mari retele globale de comunicare, ceea ce ii va ajuta sa isi atinga obiectivele comerciale printr-un concept dezvoltat de Mediaedge:cia la nivel international – "Active Engagement”, a mai specificat Bogdan Prajisteanu

Compania nou intrata pe piata romaneasca tinteste primul loc intre agentiile de media deja existente aici, potrivit Annei Lubowska, chief executive officer, pe Europa Centrala si de Est a Mediaedge:cia. „Am convingerea ca Mediaedge:cia poate deveni lider al pietei de media din Romania, imbinand intr-un mod unic conceptul 'Active Engagement' cu serviciile complexe de media oferite pe toate canalele de comunicare specifice, pentru a raspunde cerintelor clientilor nostri in contextul unui mediu de comunicare aflat in permanenta schimbare”, a spus aceasta.

Citeste si:

Odata cu preluarea Media Insight, Mediaedge:cia ii preia portofoliul de clienti precum Bigotti, Cargill, Elite, Ferrero, GTC, Ikea, Orkla Foods, Plus Discount, Tchibo, Safilar si URBB, cat si clientii internationali ai companiei - Beiersdorf, Michelin, Novartis, Sony Ericsson si Visa. Fondatorii Media Insight au fost Bogdan Prajisteanu, Zoltan Szigeti, fostul sef al operatiunilor WPP in Romania si, in prezent, CEO al grupului autohton independent de publicitate The Group.

O alta miscare semnalata in piata, tot in aceatsa perioada, este afilierea agentiei Young&Rubicam / Team Advertising, partener media al grupului WPP, cu grupul MAXUS, cea mai mica dintre retelele de media detinute de WPP, echipa de 15 specialisti de media continuand sa fie condusa de Nicu Laita ca managing director. Portofoliul de clienti Young&Rubicam / Team Advertising include companii internationale cum ar fi Colgate-Palmolive, Danone si Xerox, dar si clienti locali precum tiriac Auto Group, Daimler-Chrysler, Clal Insurances, AG Direct.

„Afilierea la reteaua Maxus, parte a grupului WPP, reprezinta un pas important inainte. Pe de-o parte, ne ofera oportunitatea de a construi in Romania un brand de media foarte puternic, iar pe de alta parte ofera retelei Maxus ocazia de a se extinde catre o tara-cheie in regiune. Vom continua colaborarea cu grupul WPP, ceea ce reprezinta o asociere strategica nu numai pentru clientii nostri, cu care avem o relatie bazata pe incredere, dar si pentru partenerii nostri media”, a precizat Nicu Laita.

Grupul de marketing si comunicare WPP detine pe piata de media din Romania companiile MindShare si MediaCom Romania. WPP este prezent pe piata de media din Romania si prin Mediaedge:cia / Partnership, unul din reprezentantii locali ai retelei internationale de media Mediaedge:cia.