„Heineken Meet You There” este o sursa de inspiratie si, totodata, o invitatie pe care Heineken o adreseaza publicului sau de a impartasi o atitudine pozitiva si indrazneata pentru a experimenta ceva nou si diferit si sa depaseasca granita existentei obisnuite de zi cu zi. Acest slogan va fi expresia tuturor elementelor de comunicare a marcii la nivel global.

Ultimul spot Heineken, Sampling, ilustreaza experientele noi care pot fi castigate la o bere Heineken intalnind diversi oameni. Cel putin aceasta este ceea ce se intampla in povestea traita de starurile din noul clip. In viziunea mult premiatului regizor Ulf Johansson (1), Sampling se articuleaza pe o serie de personaje care aleg sa intre in lumea Heineken unde traiesc experiente noi intr-o maniera foarte surprinzatoare.

Folosind o abordare vizuala de ultima ora, sustinuta de sound-ul eclectic al trupei The Teddy Bears, spotul il urmareste pe actorul Kyle Davis (2) din momentul in care acesta se decide sa intre in lumea Heineken printr-o usa oarecare, marcata „greenspace”. Odata intrat, Kyle isi gaseste un loc si, cu o sticla de Heineken in mana, se amesteca cu ceilalti.

Nu dureaza mult pana ce saluta cu sticla pe cineva de langa el si incepe sa impartaseasca „mostre” din experientele celorlalti. Aceste experiente merg de la stilul de dans electric b-boy al lui David „Elsewhere” Bernal (3) pana la miscarile senzuale din solduri in ritm de samba ale unei frumoase necunoscute. Inspirat de noua experienta castigata, Kyle isi continua calatoria prin greenspace, dand din solduri in stil de samba, miscand din urechi sau unduindu-si bratele intr-un dans robotic, un sampling al experientelor lui catre ceilalti.

Filmat in inima zonei de petreceri din Mexico City, Sampling traduce credinta Heineken ca pot fi traite experiente proaspete, care te imbogatesc, prin cunoasterea celor care stau alaturi de tine intr-un bar, „impartind” o bere, impartasind experientele lor si, in general, facand ceea ce nu ai mai facut pana atunci.

Sampling vorbeste si despre faptul ca intotdeauna se intampla ceva la o bere Heineken, arata efectele unor experiente noi si pozitive care te imbogatesc si te fac sa-ti doresti mai mult.

Spotul va fi distribuit in Romania in versiunile sale de 30 de secunde si 60 de secunde.

Filmarea spotului a durat trei zile si, pe timpul filmarilor, au fost consumate peste 500 de sticle de Heineken care i-au ajutat pe cei 258 de actori si membrii ai echipei de filmare sa-si impartaseasca unii altora experientele.

Spotul Sampling a fost produs de Wieden&Kennedy din Amsterdam si va fi sustinut prin activitati de relatii publice, HoReCa si prin intermediul Internetului. Pentru mai multe informatii puteti vizita site-ul www.heinekenmusic.ro sau www.heinekengreenspace.com.

Infiintata in 1998, BRAU UNION ROMANIA SA, liderul pietei romanesti de bere, este in prezent parte a Grupului Heineken, unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume si grupul cu cea mai raspandita prezenta internationala (peste 170 de tari). BRAU UNION ROMANIA detine 5 unitati de productie la Miercurea Ciuc, Hateg, Constanta, Craiova si Bucuresti. Portofoliul de marci oferit de BRAU UNION ROMANIA acopera toate segmentele pietei de profil: Heineken, Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi.

(1) Ulf Johansson a lucrat initial pentru compania Traktor din Los Angeles, apoi si-a creat propria firma, Smith and Jones Films, cu birouri la Londra si Hollywood. El s-a remarcat prin spoturile realizate pentru Nike („Musical Chairs”, „What if”) si Skittles („Nest”, „Sittin’ on a Rainbow”), pentru care a fost recompensat cu numeroase premii, printre care: marele premiu de la Epica in 2003, argintul la CLIO Awards in 2004, Leul de Aur la International Advertising Festival de la Cannes in 2004, British Television Craft Awards in 2004 etc.
(2) Kyle Davis si-a facut prima aparitie pe ecran in Daiting Game, dupa mai bine de cinci ani si jumatate de munca grea in actorie. De atunci a jucat in filme precum Catch Me If You Can, Crossroads, Monk, The Division, Felicity, Self Storage si Wheelmen.
(3) David „Elsehwere” Bernal a inceput sa danseze de la varsta de 17 ani si si-a facut prima aparitie in public la evenimentul „Kollaboration”. Dupa aceasta prima performanta exploziva, David a aparut in emisiunile lui Jay Leno, Jimmy Kimmel si Steve Harvey.