Noua campanie pentru Domo – “Tii la aparatele de marca?” este semnata de Odyssey Communication. Agentia de publicitate a intrat in al doilea an de existenta si vrea sa-si mentina “cel mai tare start-up din oras” dupa cum spun chiar reprezentantii sai.

“In lupta dintre servicii si preturi, Domo se gandeste la consumatorul pragmatic, caruia ii pasa de marca produsului pe care il cumpara si de pretul acestuia” explica strategia campaniei de primavera oficialii Odyssey Communication.

Noua campanie Domo este nationala, insumeaza 5 spoturi TV si 5 spoturi radio si “isi propune sa transmita intr-un mod creativ si eficient avantajele ofertei Domo de electronice si electrocasnice – Marci mari la cele mai mici preturi” mai afirma oficialii agentiei.

“Campania Domo a pornit de la un insight valabil (oamenilor chiar le pasa ce marci de electro-casnice si electronice cumpara) pe care am decis sa-l exploatam intr-un mod comic si, in unele executii, chiar cinic” spune Valentin Suciu, Director de creatie la Odyssey. “Nu de alta, dar categoria de retail este acum foarte activa si pentru a fi vazut trebuie sa fii memorabil” mai spune Suciu.

Citeste si:

Echipa de creativi, Mihai Preda si Mihai Fulga, “proaspat venita pe meleagurile advertisingului” dupa cum spune seful lor, s-au amuzat gandind liste intregi de spoturi pe tema (inepuizabila din punct de vedere creativ) pasiunii oamenilor pentru aparatele de marca. Temperatura campaniej a crescut la propriu la filmari “Pentru spotul principal, cel in care oamenii fug din casa in flacari cu electrocasnicele in mana, s-a construit o fatada de cladire in studiourile Castel careia i s-a dat foc” afirma directorul de creatie.

Spoturile au fost filmate de Tudor Giurgiu, regizorul spotului, impreuna cu Vivi Dragan Vasile, care “au facut un tur de forta pentru a filma toate spoturile intr-o zi si o noapte” spune Suciu. “Multe lucruri au fost inventate chiar pe platou, de pilda scena cu pompierul care se opreste uitandu-se tamp la familia cu aparatele in mana” adauga Valentin Suciu,

Spoturile radio au fost adaptate formatului media, fiind realizate ca dialoguri prin statie intre taximetristi preocupati de soarta aparatelor lor. “Si daca le asculti cand esti in masina, chiar ti pe pare o scurta perioada de timp ca ai intrat pe frecventa unei companii de taximetre” cred creativii.

Campania a fost coordonata din partea Domo, de Razvan Iancau, Marketing & Communication Manager. Echipa Odyssey care a lucrat pentru acest proiect este formata din Mihai Preda, Mihai Fulga, Vali Suciu – de la creatie si Loredana Banica , Irina Pencea de la Client Service.