-Indesit Company, si-a prezentat strategia pe termen mediu in cadrul careia a subliniat ca marca Indesit va capata o pondere si mai mare in portofoliul companiei.

Cu aceasta ocazie compania a anuntat ca marcile Hotpoint si Ariston vor forma marca Hotpoint|Ariston, combinand potentialul international al marcii britanice cu traditia si stilul marcii italiene, pentru consolidarea pozitiei pe segmentul premium.

Indesit Company ocupa in prezent pozitia a doua pe piata producatorilor de aparate electrocasnice din Romania in ceea ce priveste vanzarile volumice cu o cota de piata de 24,6%, in crestere cu 5,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Lansarea noului brand Hotpoint|Ariston are ca scop imbinarea dintre noutatea marcii Hotpoint, lider de peste 30 de ani in Marea Britanie, cu patrimoniul deja dobandit al marcii Ariston pe piata europeana si in special cea italiana.

Acest moment va marca si o modificare a scopurilor strategice ale companiei atat pentru brandurile Indesit cat si pentru nou-lansatul Hotpoint|Ariston. Ca venituri din vanzari, Indesit Company isi propune sa creasca procentajul din vanzarile aferente marcii Indesit si influenta acestuia asupra veniturile grupului, de la 45% cat este in prezent la 60%, iar in ceea ce priveste brandul Hotpoint|Ariston sa-i pastreze si sa-i consolideze pozitia pe segmentul mediu-high in concordanta cu realitatile pietei de electrocasnice internationale la ora actuala.

Citeste si:

Strategia companiei prin introducerea marcii Hotpoint|Ariston are ca fundament intreaga gama de produse Ariston care va fi re-branduita, precum si lansari de noi produse la cel mai inalt grad de inovatie si competitivitate.

Indesit Company doreste sa reconfirme orientarea catre inovatia continua a produselor, fapt care imbunatateste timpul de rotatie al produselor de la raft si veniturile marginale ale comerciantilor.
“Contopirea dintre Hotpoint si Ariston” declara Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company, “este o evolutie naturala daca luam in considerare asemanarile dintre cele doua marci in ceea ce priveste pozitionarea, valorile marcii si comunicarea. Aceasta decizie este un semnal puternic destinat pietei legat de noua noastra strategie, de a oferi o vizibilitate maxima pe piata unui brand si unei game de produse, rezultatul unor investitii majore in inovare si comunicare”.

Evenimentul de lansare organizat la Bucuresti demonstreaza in acelasi timp cresterea importantei pietelor de vanzari din estul Europei in general si Romania in particular, pentru producatorul italian de electrocasnice.

In Romania, unde segmentul premium este inca redus, marca Ariston a inregistrat anul trecut vanzari de peste 11 milioane de euro, dintre care 43% sunt reprezentate de aparatele electrocasnice incorporabile.

Pentru acest an compania estimeaza o crestere de 15% a segmentului premium.