McCann/Creative Services a creat noua campanie de imagine pentru Cotidianul. Lansată sub sloganul „Înţelegi mai mult”, campania cuprinde trei execuţii TV – Poetul, Politicianul şi Omul de afaceri – ce vor rula pe Realitatea TV, Prima TV, TVR1, Pro Cinema, National Geographic şi Discovery Channel, spot radio, on-line şi machete de presă. Implementarea campaniei este susţinută de BTL şi outdoor.

Alexandru Dumitrescu, head of copy McCann/ Creative Services: „Nu a fost uşor să ajungem la platforma "Înţelegi mai mult". La început, noi percepeam "Cotidianul" într-un fel, cei care-l realizează, privind din interior, aveau cu totul altă opinie despre cum ar trebui poziţionat. Am avut discuţii aprinse, dar cred că rezultatul reflectă perfect strategia editorială. Într-adevăr, "Cotidianul" nu se repede să îţi ofere ştirea-bombă în primul minut şi să te intoxice cu detalii inutile. Oamenii de la acest ziar adună toate informaţiile relevante despre eveniment, le filtrează şi le sintetizează, oferindu-ţi apoi un tablou complet al situaţiei. Ideea creativă ilustrează această strategie: cititorii de „Cotidianul” înţeleg mai mult şi, în consecinţă, ei nu pot fi păcăliţi. Pentru ei, orice discurs manipulativ e foarte transparent, ei pot citi printre rânduri. În aceeaşi linie, "definiţiile de dicţionar" din lucrările de print reflectă adevăratul sens al lucrurilor, aşa cum îl percepe un cititor al ziarului.”

Doru Buşcu - director editorial Cotidianul: "Produsele de presa scrisă şi mai ales cotidienele sunt extrem de greu de comunicat prin advertising, beneficiile fiind dificil de redat spectaculos şi corect, în acelaşi timp. Din punctul acesta de vedere, Cotidianul este un ziar foarte greu de “înghesuit” în 30 de secunde. Mie imi trebuie o oră să vă povestesc cât de bun e ziarul.”

Campania de presă este dezvoltată în jurul a două concepte “demistificare” şi “dicţionarul”, primul cu trei execuţii şi cel de-al doilea cuprinzând termeni diferiţi (în funcţie de specificul publicaţiei) cărora li se dă o explicaţie, gen dicţionar, în spiritul lui “înţelegi mai mult”... Machetele de presă vor apărea în: Academia Caţavencu, Gazeta Sporturilor, B-24-FUN, Săptămâna financiară, Banii Noştri, Biz, Business Review, Tabu, Cosmopolitan, Superbebe, Ghidul HBO, National Geographic, Class, Stuff, Auto Motor şi Sport, CHIP, FHM, Men’s Health, Idei în dialog, Aventuri la pescuit, Bucătăria pentru toţi.

Din partea McCann, echipa implicată în realizarea campaniei a fost compusă din: Adrian Boţan – Creative Director, Alexandru Dumitrescu – Head of Copy, Gabriela Alexandrescu – Account Executive, Andrei Tripşa şi Raluca Negoiţă – Art Directors, Constantin Milu şi Maria Manolescu – Copywriters, Tiberiu Munteanu – Audio-Video Production Manager, Răzvan Alexandru – Audio-Video Producer.

Echipa Cotidianul: Doru Buşcu – director editorial Cotidianul, Sorin Axinte – Marketing Director Grup “Caţavencu”, Roxana Bodea – Promotion Manager Grup “Caţavencu”, Laura Ivăncioiu Ioniţă – PR & Events Manager Grup “Caţavencu”, Madalina Ionescu – PR & Events Coordinator Grup “Caţavencu”, Livia Moisii – Brand Manager Cotidianul, Antoaneta Opris – PR Coordinator Cotidianul.