Macheta de presa ˝Bicicleta˝ pentru Prigat este una dintre cele doua lucrari finaliste din intreaga lume in categoria Print - Bauturi Nealcoolice.

“Prigat confirma astfel pozitia sa de lider nu numai pe piata bauturilor necarbonatate, dar si in ceea ce priveste creativitatea reclamelor sale. Prigat ramane cel mai premiat brand romanesc la festivalurile de publicitate, ajungand pentru a doua oara in finala Clio Awards”, precizeaza Bogdan Naumovici, Creative Director CEE al retelei Leo Burnett.

Pana in prezent, in cadrul aceluiasi festival, Leo Burnett Romania a fost finalista la categoria Bauturi Nealcoolice cu printul "Scarile", realizat pentru Prigat Activ, client Quadrant Amroq Beverages si la categoria Media Promotion cu spotul TV “Volanul “ realizat pentru Antena 1.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.