Tempo PR a castigat Aur la IPRA Golden World Award, cea mai importanta competitie internationala de PR, pentru campania de lansare a Laptelui Proaspat Danone. Tempo devine astfel singura agentie din Romania premiata cu Aur la categoria „lansare de produs” din cadrul acestei competitii mondiale, cu o traditie de 17 ani.

Cu drag, pentru tine!, campania de lansare a Laptelui Proaspat Danone, a fost selectionata dintr-un numar record de inscrieri. Nivelul competitiei din acest an a fost unul foarte ridicat, Presedintele juriului, Michael Regester, apreciind ca „lucrarile inscrise in acest an la Golden World Awards sunt o dovada a excelentei in practicarea acestei meserii peste tot in lume”.

Tempo va primi trofeul oficial si Certificatul de Excelenta in cadrul Galei Golden World Awards, pe care IPRA o va organiaza la Londra, pe 6 noiembie 2007.

Valoarea campaniei „Cu drag, pentru tine” a fost recunoscuta si in cadrul altor competitii de profil, adjudecandu-si o nominalizare la categoria „Consumer marketing”, la Gala SABRE Awards de la Barcelona si un Argint in cadrul Galei PR Awards 2006 de la Bucuresti. Aurul de la IPRA este cea mai inalta distinctie de PR pe care o poate obtine o campanie.