In finalul editiei 2005 a Olimpiadelor Comunicarii, agentia de publicitate Leo Burnett Romania a incheiat procesul de intervievare pentru acordarea bursei in departamentul de Strategie al companiei. Aceasta bursa va dura 3 luni cu posibilitatea angajarii permanente a castigatorului - dupa terminarea acestei burse.

Razvan Matasel, Research&Strategic Planning Director la Leo Burnett a selectat in urma prezentarii finale de la Olimpiadele Comunicarii 3 echipe. Au urmat apoi mai multe nivele de discutie: interviuri de grup cu intreaga echipa si interviuri individuale cu cei care si-au declarat intentia si care au fost considerati potriviti pentru aceasta pozitie.

"Am cautat o persoana care sa aiba in primul rand pasiune pentru advertising si care sa vada dincolo de forma, care sa vorbeasca cu entuziasm despre pozitionari, mesaje esentiale si insight-uri. Modul in care si-a educat pasiunea a constituit de asemenea un criteriu foarte important in procesul de selectie.

Pozitia de junior in planning nu prea exista. Oamenii ajung in planning dupa cativa ani de experienta in domenii conexe: client service, media, marketing si chiar creatie.
De aceea m-a interesat ce a citit dar mai ales cum a citit, ce cunostinte de marketing si de cercetare de piata detine.

Si nu in ultimul rand am cautat un om care sa impartaseasca valorile Leo Burnett, spiritul de competitie si de invingator."

Persoana selectata se numeste Raluca-Eugenia Borascu si este studenta in anul II la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy". Raluca a obtinut locul III la proba “Advertising” in cadrul Olimpiadelor Comunicarii din acest an si locul I la concursul Cannes Predictions organizat pe site-ul Leo Burnett in 2004.

Leo Burnett incurajeaza prin acesta initiativa proiectele acelor studenti care doresc sa imbratiseze o cariera in publicitate.

Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.