Interpublic, al treilea grup de publicitate din lume, ca marime, prezent si in Romania, a anuntat ca, in al doilea trimestru al acestui an, a inregistrat o crestere a castigurilor de 174% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit site-ului companiei.

In al doilea trimestru din 2007, grupul de publicitate a avut castiguri de 121,5 milioane de dolari.

Interpublic a inregistrat, totodata, in aceeasi perioada, o crestere a veniturilor de 7,8% fata de perioada similara a anului trecut, iar acestea au ajuns astfel la o valoare de 1,65 de miliarde de dolari.

Citeste si:

Veniturile totale ale grupului de publicitate au depasit, in primul semestru al acestui an, valoarea de 3 miliarde de dolari, in timp ce, in primul semestru al anului trecut, acestea au avut valoarea de 2,86 miliarde de dolari.

Potrivit raportului financiar, cele mai importante cresteri ale veniturilor au fost inregistrate in SUA, Marea Britanie si in zona Asia - Pacific.

Interpublic este al treilea grup de publicitate din lume, ca marime, si detine mai multe agentii de publicitate si companii de servicii de marketing, printre care Initiative Media, Lowe Worldwide, McCann Erickson si Universal McCann. Agentiile Initiative Media, Lowe Worldwide si McCann Erickson sunt prezente si in Romania.