Reprezentantii companiei au spus ca veniturile au crescut la 812 milioane de dolari si ca acest lucru se datoreaza cresterii de 10% a veniturilor din publicitate.

Compania a inregistrat, de asemenea, in al patrulea trimestru al anului fiscal o crestere de 4% a veniturilor din difuzare, fata de aceeasi perioada a anului precedent, si o crestere de 62% a veniturilor din activitatile educationale.

Reprezentatii companiei au spus ca, l a nivel international, Discovery Communications a inregistrat, in aceeasi perioada, o crestere a veniturilor de 15%, iar acestea au ajuns la valoarea de 248 milioane de dolari. Veniturile nete din publicitate, la nivel international, au crescut, in al patrulea trimestru al anului fiscal, cu 23%, fata de aceeasi perioada a anului precedent, datorita cresterii vizionarii programelor in Europa si America Latina, iar veniturile nete din distributie, la nivel international, au crescut cu 10%.

Discovery Communications este o companie internationala de media care a fost infiintata in 1985 prin lansarea Discovery Channel. Aceasta include, printre altele, posturile Discovery, Discovery Health Channel, Discovery Kids si Animal Planet.