Opt din zece internauti americani aleg metode traditionale pentru a achizitiona produsele si serviciile cautate online, vizitand magazinele respective sau apeland telefonic, se arata intr-un studiu al comScoreNetworks in parteneriat cu TMP Directional Marketing.

Conform studiului, o treime din consumatorii americani inca mai apeleaza la “Paginile Aurii” ca prima sursa de informare locala. “Cautarea prin magazinele locale si publicitatea din cataloagele de informatii gen reprezinta o piata de 15 miliarde de dolari anual, destul de stabila”, a declarat Stuart McKelvey, CEO al TMP Directional Marketing.

Prin comparatie, cautarea locala online este o piata de un milliard de euro, aflata insa in plina expansiune. Sase din zece internauti cauta intai online informatii despre un produs sau serviciu inainte de a cumpara efectiv.

Sondajul a atacat si problema motorului de cautare preferat de navigatorii americani inaintea unei sesiuni de shopping. Astfel, 30% din acestia prefera motoarele de cautare generaliste, Yahoo si Google, 17% cauta pe editia online a “Paginilor Aurii”, in timp ce 13% se bazeaza pe o cautare locala directa cu Citysearch.