Agentia Prospero a reconstituit Hamburgul in Micul Paris pentru Holsten. Evenimentul care a avut loc in urma cu doua saptamani in Piata Revolutiei din Bucuresti a foat conceput pentru lansarea marcii de bere germane dupa ideea prin care berea Holsten s-a lansat pentru prima data pe piata, in Hamburg, in anul 1879. Evenimentul de lansare avea loc atunci printr-o mare petrecere de degustare a noii beri in "cetatea" germana. De aceasta data, cetatea a fost reprezentata simbolic de un cort spatios amplasat in Piata Revolutiei din Bucuresti.

“Pentru a fi cat mai aproape de evenimentul de acum 100 ani ne-am imaginat si am construit 2 spatii indoor separate: a berariei si a piatetei” spun reprezentantii agentiei Prospero. Lansarea care a avut loc in piateta Hamburg a presupus dezvelirea monumentului Legii Germane a Puritatii Berii ridicat in cinstea lansarii Holsten. In acest timp, potrivit agentiei, in "berarie" s-a desfasurat petrecerea propriu zisa la care au participat aproximativ 250 de persoane, distribuitori United Romanian Breweries (URBB), personalitati si oameni de afaceri, mass media. Atmosfera germana din beraria Holsten a fost asigurata de Formatia Germana a Casei Schiller din Bucuresti precum si de dansatorii din Ansamblul Forumului German din Sibiu.

Echipa implicata in organizarea acestui eveniment a fost formata din 40 de persoane. Agentia Prospero colaboreaza cu URBB din anul 1996 si, dupa cum ne mai spun reprezentantii sau, a organizat toate evenimentele importante ale companiei, printre care Finalele Cupelor Romaniei la Fotbal Tuborg, Lansarea Carlsberg, Lansarea Tuborg Christmas Brew.

Prospero este o agentie de publicitate dezvoltata la nivel regional. Dintre clientii sai reprezentativi oficialii agentiei mentioneaza nume precum URBB (Tuborg, Carlsberg, Guiness), Dacia Groupe Renault, Masterfoods, PepsiCo Beverages International, Wrigley, etc.