„Notorietatea HARLEY-DAVIDSON este extraordinara - celebrul logo Harley „bar and shield”, de exemplu, este unul dintre primele doua cele mai raspandite tatuaje din lume... De aceea se spune despre acest brand ca nu ar mai avea nevoie de prezentare, ca ar comunica de la sine. Noi credem insa ca tocmai un brand ca HARLEY-DAVIDSON, cu o poveste fascinanta si o istorie de peste 100 de ani, merita sa fie comunicat prin instrumente de PR”, declara Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.

„HARLEY-DAVIDSON este un brand care produce emotii puternice atat celor care au deja o motocicleta sau care viseaza sa isi cumpere una, cat si oamenilor care nu au aparent nimic in comun cu acest domeniu. Nu este nevoie sa fii pasionat de motoare ca sa intorci capul dupa un model Harley care trece pe langa tine si sa te visezi pe o sosea libera, cu apusul in spate. HARLEY-DAVIDSON reuseste sa trezeasca instinctual dorinta de libertate in oricine si tocmai de aceea exista un numar mare de persoane care sunt atente la mesajele noastre. THE PRACTICE ne va ajuta sa transmitem aceste mesaje intr-un mod cat mai creativ si mai potrivit cu spiritul brand-ului”, a adaugat Bogdan Bucurescu, General Manager HARLEY-DAVIDSON BUCURESTI.