Actiunile companiei au cazut cu aproape 10% dupa ce Playboy a anuntat o scadere a veniturilor din afacerile de televiziune de pe piata americana si o accentuare a pierderilor diviziei de editura, care au cantarit greu asupra rezultatelor, anuland cresterea de peste 10% din reteaua internationala de televiziune si din licentele vandute, relateaza NewsIn.

Grupul Playboy este concurat de o abundenta de materiale erotice gratuite disponibile pe internet, iar in prezent se confrunta cu un declin al pietei americane de publicitate.

Compania a anuntat ca a avut pierderi de 1,1 milioane dolari in trimestrul al patrulea al anului trecut, echivalente cu 3 centi/actiune. In aceeasi perioada a anului precedent, Playboy a inregistrat un profit net de 3,7 milioane dolari, respectiv 11 centi/actiune.

Ultimele rezultate financiare ale Playboy au inclus costuri de 1,9 milioane dolari legate de vanzarea unor active ale studioului de televiziune Andrita al Playboy.

Veniturile Playboy au coborat pana la 85,9 milioane dolari in trimestrul al patrulea din 2007, fata de 86,2 milioane dolari in perioada echivalenta a anului precedent, a anuntat compania, citata de Reuters.
Cu excluderea elementelor exceptionale, Playboy a afisat pierderi de 9 centi/actiune, comparativ cu estimarile medii ale analistilor, care se asteptau la un profit de 5 centi/actiune, potrivit Reuters Estimates. Analistii estimasera ca veniturile Playboy se vor cifra la 88,2 milioane dolari.

Directorul general al Playboy, Christie Hefner, a spus ca grupul va investi mai mult in tehnologie, marketing si in continut, pentru a-si spori afacerile pe internet.

Citeste si:

Profitul diviziei de divertisment a Playboy a coborat pana la 2,5 milioane dolari, fata de 4,7 milioane dolari in perioada echivalenta a anului precedent, iar veniturile au scazut cu 3%, pana la 50,7 milioane dolari, ca urmare a rezultatelor mai slabe din afacerile de televiziune de pe piata americana.

Compania a avut pierderi trimestriale de 1,5 milioane dolari din activitatea de editura, comparativ cu pierderi de 0,5 milioane dolari in aceeasi perioada a lui 2006, ca urmare a scaderii veniturilor din abonamente si publicitate.

Reprezentantii Playboy Enterprise au estimat, totodata, ca veniturile revistei Playboy vor scadea cu 30% in primul trimestru.

Castigurile din licente ale Playboy au urcat cu 17% pana la 6,9 milioane dolari, iar veniturile au crescut cu 18%, pana la 10,5 milioane dolari.

Actiunile Playboy se tranzactionau la New York Stock Exchange in scadere cu 84 de centi, la 7,79 dolari.