Evenimentul marcheaza aniversarea a 10 ani de la infiintarea Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP). Scopul sau este sa arate ca cei 10 ani au insemnat un proces continuu de consolidare a comunitatii specialistilor in domeniu si ca la ora actuala Asociatia este cel mai bun cadru in care acestia isi pot promova interesele si autoritatea profesionala.

Pentru a sublinia specificul ARRP, Dumitru Bortun, presedintele organizatiei, o caracterizeaza astfel: “ARRP este singurul forum in care isi regasesc interesele comune atat profesionistii in Relatii Publice din sectorul de afaceri sau din mass-media, cat si din sectorul politic, guvernamental sau nonprofit. Din acest punct de vedere, Asociatia are un rol foarte important in formarea comunitatii profesionale a tuturor celor care cultiva comunicarea in spatiul public. Prin aceasta, ea contribuie la modernizarea societatilor comerciale, a institutiilor publice si a partidelor politice din Romania, la transformarea lor in “organizatii inteligente”, care comunica eficient si etic, tin pasul cu schimbarile mediului socio-cultural si, nu in ultimul rand, servesc interesului public.”

Pentru a intari rolul formator pe care il are ARRP pentru comunitatea profesionistilor in Relatii Publice, conferinta de martea viitoare va include si o dezbatere pe tema „Cum comunicam in mileniul al III-lea?”. La aceasta vor lua parte peste 150 de membri ai Asociatiei, invitati din strainatate, specialisti in comunicare din cadrul unor importante companii sau institutii publice, reprezentanti ai principalelor institutii media, manageri din sectorul privat, din administratia centrala si din sectorul neguvernamental.

Conferinta este realizata cu sprijinul unor companii de renume de pe piata romaneasca – JTI, BRD Group Societe Generale, Connex, Raiffeisen Group, Ana Hotels, Holcim. Partenerii media ai evenimentului sunt TVR, Societatea Romana de Radiodifuziune, Radio Mix, Invest Romania, Bursa si Media&Advertising.