Pentru a-i incuraja pe tineri sa se inscrie, echipa Leo Burnett a creat un concept care se bazeaza pe renumele membrilor Juriului de la editia 2008. Acestia sunt "actorii principali" in executiile campaniei. Mesajul transmis este: “Poate ca n-o sa deveniti best buddies. Dar sunt sanse mari sa te angajeze”.

Campania le arata viitorilor concurenti cat de mult cresc sansele sa-si inceapa o cariera de succes in Advertising, Relatii Publice sau in Marketing Politic, daca se inscriu in competitie. Pentru a evidentia acest lucru, executiile duc la extrem potentialele relatii de prietenie care ar urma sa inceapa la Olimpiade Comunicarii, intre concurenti si niste vedete din randurile Juriului.

Campania pentru inscrieri este formata din trei machete de presa, doua banner-e online si doua spoturi video pentru internet.

In machetele de presa, Razvan Matasel (Head of Planning Leo Burnett), Razvan Capanescu (Creative Director Publicis Romania) si Victor Ciutacu (Redactor Sef Jurnalul National) se fotografiaza alaturi de participanti la Olimpiadele Comunicarii, mancand acadele, inghetate sau in compania lui Mickey Mouse.

Citeste si:

In banner-ele online, Victor Ciutacu si un participant sunt la pescuit si se mandresc un peste foarte mare pe care l-au prins, iar Gabriela Lungu (Managing Partner THE PRACTICE) ia masa la un restaurant “de fite” impreuna cu o participanta.

Intr-un spot viral, Razvan Matasel ii da lectii de Macarena unui participant.

Laura Leonte, Copywriter in echipa Leo Burnett care se ocupa de contul Olimpiadele Comunicarii, spune: “mesajul nostru este ca sansele de angajare sunt foarte mari pentru participantii talentati de la Olimpiadele Comunicarii”. Despre campania realizata, Laura afirma: “am ales un concept care sa ne permita executii haioase si sa aiba forta de viral. Asa am ajuns sa punem membrii Juriului in ipostaze inedite. Am vrut sa le dam curaj participantilor sa se inscrie si sa vina cu idei cat mai fresh pentru concurs”.