“Am acceptat propunerea Grey luand o decizie in care emotionalul si rationalul au avut ponderi comparabile. Am hotarat sa ma reintorc plin de energie la partea consacrata a strategic planningului, alaturandu-ma unei echipe experimentate, preocupata atat de eficienta cat si de creativitatea campaniilor. Intentionam formarea unei echipe de planning puternice, pe care clientii care investesc in strategie sa o ia in calcul in deciziile de marketing si care sa potenteze cat mai mult output-ul creativ al agentiei noastre”, spune Stefan Stroe

Cu o experienta de peste sapte ani in media si publicitate, Stefan Stroe este un nume cunoscut al industriei, atat pe partea de planning cat si pe partea de client service si media. A inceput in mai 2001 cand s-a alaturat echipei Media Direction ca Media Planner, dupa care a urmat Saatchi&Saatchi in 2003, agentie in care a lucrat timp de un an.

Din 2004 a facut parte din grupul Leo Burnett, mai intai ca Strategic Planner si apoi ca Brand Communication Manager. De la jumatatea anului 2006, Stefan a lucrat ca Strategic Planning Director la Starcom.

Citeste si:

Realizarile si contributiile lui Stefan in zona constructiei de branduri au fost evidentiate in acesti ani atat prin castigarea unor pitch-uri importante, cat si prin rezultate de la festivalurile Effie Romania, Euro Effies si APG Creative Planning Awards.

Infiintata in 1992, agentia Grey Bucharest membra a WPP, se afla in topul agentiilor de publicitate full-service din Romania. Cu o echipa de peste 100 de oameni si un portofoliu larg de clienti, Grey asigura servicii de comunicare integrata pentru companii si marci renumite la nivel national si international: British American Tobacco - Kent ºi Dunhill, Bosch, Butan Gas, Cosmopolis, GlaxoSmithKline- Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega, Parodontax ºi Corsodyl, Procter & Gamble - Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy, Hochland, ROMTELECOM ºi ClickNet, precum si servicii specializate de PR, BTL, shopper marketing, direct marketing si interractive.