Mindshare a preluat contul de media planning și buying al OMV Petrom pe piața din România

Mindshare și OMV Petrom au anunțat finalizarea formalităților prin care Mindshare preia contul de media planning și buying al companiei petroliere pe piața din România.

Experții Mindshare oferă echipei OMV Petrom servicii de consultanță și strategie media, planificare și media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Parteneriatul are obiective pe termen lung și întregește gama pe servicii pe care agențiile WPP le oferă OMV Petrom în România.

Finalizarea acestui parteneriat vine în contextul complicat și provocator al anului 2020, pe o piață de media marcată de o digitalizare accelerată și de un val de incertitudine fără precedent. Echipa Mindshare oferă servicii și expertiză de comunicare precum și consultanță cu privire la tendințele actuale și noile comportamente ale consumatorilor, în contextul generat de pandemie.

“Momentul de derută generat de pandemie a creat o nevoie și mai puternică de suport, de consultanță strategică, de expertiză. Clienții au nevoie de insight-uri, de studii, de viziune de viitor. Ne-am străduit să nu lăsăm descoperite aspecte esențiale ale business-urilor clienților noștri, iar faptul că, iată, reușim să câștigăm încredere mai departe, este un semnal care ne validează munca”, a declarat, într-un comunicat de presă, Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare.

Citeste si:
Schimbări în cadrul GroupM: Cătălin Găitănaru este noul CEO Mindshare
Schimbări în cadrul GroupM:...
Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri