Mindshare și OMV Petrom au anunțat finalizarea formalităților prin care Mindshare preia contul de media planning și buying al companiei petroliere pe piața din România.

Experții Mindshare oferă echipei OMV Petrom servicii de consultanță și strategie media, planificare și media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Parteneriatul are obiective pe termen lung și întregește gama pe servicii pe care agențiile WPP le oferă OMV Petrom în România.

Finalizarea acestui parteneriat vine în contextul complicat și provocator al anului 2020, pe o piață de media marcată de o digitalizare accelerată și de un val de incertitudine fără precedent. Echipa Mindshare oferă servicii și expertiză de comunicare precum și consultanță cu privire la tendințele actuale și noile comportamente ale consumatorilor, în contextul generat de pandemie.

“Momentul de derută generat de pandemie a creat o nevoie și mai puternică de suport, de consultanță strategică, de expertiză. Clienții au nevoie de insight-uri, de studii, de viziune de viitor. Ne-am străduit să nu lăsăm descoperite aspecte esențiale ale business-urilor clienților noștri, iar faptul că, iată, reușim să câștigăm încredere mai departe, este un semnal care ne validează munca”, a declarat, într-un comunicat de presă, Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri