Conceptul este acela al unui blog in cadrul caruia cele doua personaje reprezentative ale marcii, Cerbul Cornel si Mitica, „gandesc problema” in stilul caracteristic Ciucas.

Site-ul a fost lansat sub forma unui blog intrucat Ciucas se pozitioneaza ca fiind o marca ce aduce cu sine o atmosfera pe care doreste sa o impartaseasca - aceea de relaxare in natura, de evadare din cotidian in peisajul montan autentic. Asadar, prin intermediul blogului, consumatorii Ciucas sunt invitati sa traiasca aceasta atmosfera, sa o recreeze. Ceea ce isi propune Ciucas, cu sprijinul lui Cornel si al lui Mitica, alesi a fi vocea brand-ului si in mediul online, este sa formeze in timp o comunitate a iubitorilor de munte, de muzica autentica si de bere proaspata ca apa de izvor.

„Am reinventat site-ul din convingerea ca valorile de brand vor fi transmise mult mai clar, mai eficient, printr-un dialog continuu si deschis cu vizitatorii. Am ales sa punem bazele unei comunitati Ciucas prin intermediul careia cei care i se alatura pentru a explora brand-ul sa aiba parte de o experienta inedita, nu doar de o prezentare a marcii”, a declarat Andreea Barsan, Junior Brand Manager Ciucas.

Citeste si:

Pe site cei doi prieteni, Cornel si Mitica, isi vor tine cititorii la curent cu „peripetiile” prin care trec la filmari, vor posta subiecte de actualitate care invita la dezbatere sau vor impartasi momente importate din viata brand-ului. Comunicarea va fi bazata pe interactivitatea brand – consumator, conceptul de blog fiind ales si datorita posibilitatii adaptarii facile a continutului la temele propuse fie de vizitatori, fie de evolutia marcii si proiectele derulate de aceasta.

Astfel, pe langa dezbaterile pe temele propuse de Cornel si Mitica, se vor gasi pe site informatii despre marca, despre promotiile desfasurate sau proiectele in care aceasta este implicata. Intregul continut al site-ului este menit a explora fatetele brand-ului, a-i apropia pe consumatori de Ciucas si a le aduce confortul acelui mediu pe care cu totii il iubesc: muntele.

Site-ul a fost realizat in colaborare cu agentia New Media, pe partea de concept, grafica si continut, iar agentia Nicola Porter Novelli a fost implicata in proiect pe partea de comunicare.