Murdoch a declarat in cadrul Festivalului International de Publicitate de la Cannes ca ziarul din New York va continua sa fie cel mai bun din lume, deoarece se bucura de cea mai mare audienta la nivel global.

In plus, publicul targetat de catre WSJ a crescut, ca valoare si cantitate, in toata lumea.

De asemenea, Murdoch planuieste sa creasca in cativa ani si valoarea actiunilor din spatiul digital (de la un share de 50% la 75%) ale companiei Dow Jones, compania mama care a achizitionat WSJ in decembrie anul trecut.

“In primul rand, doresc sa fac din Wall Street Journal cel mai bun ziar din lume. Ne vom croi drum printre aceste conditii economice nefavorabile existente in momentul de fata”, a declarat Murdoch.

Principala intentie pe care o are directorul executiv al News Corp. in ceea ce priveste WSJ este sa creasca si sa imbunatateasca ziarul si sa ofere continut specializat si profesionist. Totodata, Murdoch afirma ca vrea sa continue pe partea de online cu accesul gratuit la anumite sectiuni de ziar.

“Mai presus de toate ne dorim servicii finaciare specializate, desi suntem singurii care se bucura de un succes aparte in acest domeniu. Totusi, ne putem extinde, ne putem imbunatati si mai mult, putem face foarte multe lucruri”, a explicat Murdoch.

Citeste si:

In plus, seful News Corp. s-a aratat foarte incantat de majoritatea jurnalistilor care lucreaza pentru WSJ si de cooperativitatea de care dau dovada acestia cand vine vorba de schimbari.

In privinta publicatiilor sale, Murdoch a opinat ca, atat in Marea Britanie, cat si in Statele Unite, linia pe care se mentin ziarele sale este una destul de clara si directa, care nu presupune nici un compromis. In schimb, referitor la comunitatea de blogging, acesta a spus ca exista “o multime de lucruri care nu ar trebui sa se afle acolo”, insa a recunoscut ca blogurile au si anumite parti bune.

Vorbind despre publicitate, acesta a punctat faptul ca brandurile ar trebui sa aloce mai mult credit publicitatii si sa creasca sumele investite in acest sector de media, chiar daca mediul economic este unul precar.

Investitiile facute de catre News Corp. in spatiul digital s-au aratat destul de mari, de parca noua tehnologie s-ar fi aflat abia la inceputul existentei sale.

Concernul media News Corp. detine mai multe zeci de posturi TV in intreaga lume, printre care retelele Fox News Channel si SKY Network Television, studiourile cinematografice 20th Century Fox si zeci de ziare si reviste, printre care "New York Post", "The Times", "The Sunday Times", "The Sun" si "News of the World". News Corp detine si o parte din actiunile postului romanesc de televiziune B1 TV.