International Advertising Association (IAA Romania), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania vor oferi consultanta in vederea pregatirii caietului de sarcini pentru licitatia internationala "Brandul de turism al Romaniei", care va avea loc in toamna acestui an.

"Apreciem initiativa guvernului de a aloca 75 de milioane euro pentru promovarea Romaniei. Este un buget consistent care permite Romaniei sa lucreze cu cele mai bune agentii de comunicare din lume. Pentru asta, trebuie sa stim ce si cum sa cerem. Sunt convins ca cei 6 profesionisti de elita desemnati vor contribui considerabil la ridicarea stachetei profesionale a caietului de sarcini", a declarat Felix Tataru, Presedinte IAA Romania.

Presedintele UAPR, stefan Iordache este de parere ca asocierea celor 3 organizatii profesionale ale industriei de marketing si comunicare din Romania pentru realizarea unui proiect comun reprezinta "un act de maturitate pentru piata din Romania".

Vorbind despre acest proiect, presedintele ARRP, Rares Petrisor, este de parere ca aceasta initiativa este "de bun augur", tinand cont ca "abia acum se naste turismul romanesc".

Mihai Ghyka si Eusediu Margasoiu (IAA Romania), Diana Flutur si Peter Jansen (UAPR) si Corina Vintan si Adina Costache (ARRP) vor lucra timp de mai bine de o luna pentru definitivarea partii tehnice din caietul de sarcini care va sta la baza licitatiei internationale organizata de minister.

Citeste si:

Construirea si promovarea brandului turistic al Romaniei reprezinta unul dintre principalele proiecte ale Ministerului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale pentru perioada 2007-2013, cu finantare din fondurile structurale.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing, de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania este o organizatie profesionala fondata in anul 2000, care urmareste apararea intereselor agentiilor de publicitate, sustinerea proiectelor relevante pentru industrie si ridicarea standardelor profesionale.

Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice este o organizatie non-profit care functioneaza din iunie 1995. Din momentul constituirii si pana in prezent, ARRP a reprezentat principalul for de dezbatere a problemelor specifice profesiei de specialist in Relatii Publice in Romania. De asemenea, asociatia a fost o platforma de schimburi de experienta si de reprezentare a comunicatorilor romani in organizatiile internationale la care ARRP e afiliata.