Seminarul se afla deja la a doua editie, prima fiind organizata pe data de 24 martie 2008 si este un training de o zi ce isi propune sa vina in intampinarea nevoilor practicienilor din domeniul comunicarii cu informatii relevante privind utilizarea cat mai eficienta a canalului new media pentru advertising, integrarea comunitatilor online in activitatile de PR sau organizarea unui pitch eficient pentru selectarea unei agentii interactive. Trainingul este sustinut de Radu Ionescu, Managing Partner in cadrul companiei Kinecto. Participarea la acest eveniment se face in limita a 30 de locuri.

“Piata de marketing digital ofera in acest moment oportunitati imense de dezvoltare iar numarul companiilor care apeleaza la acest canal de comunicare se afla in crestere. Cea de-a doua editie a acestui seminar isi propune sa ofere informatii aplicate si relevante specialistilor direct interesati de crearea, implementarea si evaluarea campaniilor online, dar si de pericolele care vin o data cu integrarea mediului online in campaniile de comunicare”, spune Cristian Manafu, Managing Partner Evensys, din subiectele care urmeaza a fi tratate in cadrul seminarului.

Radu Ionescu este Managing Director in cadrul companiei Kinecto. Ionescu are 5 ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business, lucrand pentru zeci de clienti din finante, imobiliare, pharma, educatie sau retail. Inainte de a fonda Kinecto a lucrat timp de doi ani in grupul BMG, atat pentru divizia de publishing, cat si pentru Imedia, divizia de online.

Kinecto este o agentie full-service de marketing relational cu experienta si expertiza in implementarea de solutii interactive si de comunicare directa. Kinecto dezvolta websiteuri corporate, websiteuri de produs, campanii de advertising online, campanii de advertising pay-per-click; bloguri corporate si de produs; campanii neconventionale online si offline (user generated content, bloguri tematice, podcasturi, videocasturi, teasing, publicatii specializare etc.; newslettere, sms, telemarketing, marketing direct si altele).