Categoria “Publicitate si comunicare” este cea care a atras cele mai multe inscrieri, respectiv 151. Cele mai disputate sectiuni de concurs sunt: “Site-uri de promovare Corporate”, cu 20 de inscrieri, “Site-uri de promovare FMCG food” si “Campanii de bannere”, fiecare cu 16 inscrieri.

“Nivelul participarii este conform asteptarilor noastre, avand in vedere ca odata cu editia din anul acesta am impus criterii de jurizare mult mai dure si un formular de inscriere deosebit de riguros. Separarea competitiei de Web Graphic de Internetics pentru transformarea intr-un proiect separat aproape ca nici nu se face simtita”, declara Andrei Bortun, General Manager Millenium Communications.

Participantii de anul acesta sunt afisati online, pe www.internetics.ro, incepand de marti, 15 septembrie. Jurizarea lucrarilor va avea loc in perioada 22 septembrie – 22 octombrie, Gala de premiere urmand sa aiba loc in data de 30 octombrie.

Citeste si:

In pas cu ritmul evolutiei industriei online din Romania, Internetics premiaza incepand cu editia 2008 eficienta proiectelor online. Internetics incurajeaza in acest mod intreaga industrie sa treaca intr-o etapa a standardizarii si reglementarii, intr-un moment in care nu lipsesc oportunitatile pentru antrepronorii online.

Alaturi de Millenium Communications, Asociatia IAB Romania s-a implicat pentru al doilea an consecutiv in organizarea celei de-a opta editii a competitiei Internetics, oferind suport atat in formularea criteriilor de jurizare, cat si in alcatuirea juriului editiei 2008.

Festivalul se desfasoara anul acesta cu sprijinul: Hostway, Cosmote, Microsoft, iNES, IAA Romania.
Internetics este un proiect Millenium Communications, companie infiintata in anul 1998, ca agentie de Relatii Publice. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.