Prin intermediul site-ului www.innovator-pr.com, agentia propune posibilitatea castigarii unei strategii si a unui plan de campanie de relatii publice.

In luna septembrie a acestui an, Innovator organizeaza, prin intermediul site-ului si al blogului agentiei, preselectia ONG-urilor care vor putea beneficia gratuit de serviciile firmei. Printre obiectivele campaniei scoase la concurs se numara: informarea populatiei, cresterea vizibilitatii ONG-ului respectiv, promovarea, atragerea de fonduri si de noi membrii. Participarea este gratuita si deschisa tuturor organizatiilor non profit.

“Suntem la inceput de drum si tocmai de aceea dorim ca prin munca pe care noi o facem sa ajutam o organizatie non profit sa beneficieze de o strategie de campanie de relatii publice ce va avea ca rezultat imbunatatirea imaginii, cresterea vizibiltatii si atragerea de noi fonduri”, spune Cristina Frent, managing partner Innovator.

Serviciile agentiei Innovator se adreseaza firmelor cu orice domeniu de activitate.