Piesa de rezistenta in portofoliul Pernod Ricard, Jameson detine peste 80% din vânzarile mondiale de Irish whiskey fiind in acelasi timp whiskey-ul cu cel mai rapid ritm de crestere din lume. Datorandu-si gustul specific metodei speciale de tripla distilare, Jameson se obtine din combinatia celor mai fine malturi de orz, ceea ce-i adauga nota delicata pentru care este cautat de cunoscatorii din intreaga lume. “Jameson imbina subtilitatea si aerul enigmatic al Irlandei cu jocul incitant al seductiei, garantand o experienta memorabila pentru fiecare dintre noi. Este de ajuns sa-l gusti o data si te-ai si indragostit de el. Este ceva in legatura cu Jameson, iar abordarea promotiei pune accentul intocmai pe aceasta perspectiva.”, declara Florin Maxim , Brand Manager Jameson.

Pernod Ricard este al doilea jucator global din segmentul de bauturi spirtoase si vinuri, No. 1 in zona Euro. Strategia sa se concentreaza pe un numar redus de marci globale si cateva marci cu performante exceptionale la nivel regional.
Portofoliul Pernod Ricard detine in momentul de fata 14 marci de bauturi spirtoase care vand mai mult de 1 milion de baxuri standard printre care se numara si Chivas Regal - premium whisky, Jameson – whiskey irlandez, Seagram’s Gin, Havana Club – rom, Martell - cognac, Amaro Ramazzotti - bitter si Wyborowa - vodka.

Castigatoare a proiectului BTL pentru Romania, agentia 141 Romania – un jucator cu importante realizari in domeniu, pentru clienti marcanti ai pietei publicitare (British American Tobacco, Carrefour, Danone, Coca-Cola HBC, Kraft Food Romania, Seat) - urmeaza sa deruleze o campanie la nivel national, asigurand logistica unui concept deja dezvoltat cu succes pe plan european. Echipa 141 Romania, Mircea Sebe – Account Supervisor si Carmen Grosu – Field Manager, considera ca “acel ceva care da un caracter distinctiv pozitionarii Jameson este chiar spiritul sau provocator si entuziasmul cuceritor pe care il etaleaza in comunicare”.

Inspirat de caracterul unic al acestui whiskey cu traditie, programul “Misterele Jameson”, cuprinde activitati promotionale specifice HoReCa, sustinute de o mecanica mai putin obisnuita pentru evenimentele de acest gen. Pentru ca Jameson spune lucrurilor pe nume, participantii sunt invitati sa se imagineze intr-o serie de situatii care le vor pune caracterul la incercare, premiile fiind personalizate pentru fiecare tip de reactie in parte. Iar pentru cei care sunt gata sa arate cine sunt cu adevarat, Jameson, pregateste o vara captivanta pe litoral, cu evenimente care vor dezvalui de fiecare data ceva nou. Petrecerile vor continua si in afara sezonului estival, urmand a fi reluate in toate marile orase din tara, pentru ca Jameson anima spiritele si distractia oriunde s-ar afla.