Magda Schnell (25 ani) este cel mai nou membru al echipei de Client Service al agentiei Violet Advertising.

Magda este licentiata a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice David Ogilvy, in prezent urmand cursurile de master in Management si Comunicare in Afaceri la SNSPA.

Este pasionata de sporturile mai mult sau mai putin extreme (scuba diving), drumetiile cu bicicleta si din cand in cand se avanta si pe role, sport initiat nu de multa vreme. A incercat aproape toate sporturile, insa sportul in advertising i s-a parut cel mai atractiv.Vorbeste fluent engleza si franceza, dar marea ambitie este sa invete limba germana, acest lucru datorandu-se numelui de provenienta germana.

Magda a intrat in lumea publicitatii inca din primii ani de facultate, reusind sa ia contact cu departamentele unor agentii in care si-a desfasurat stagiile de practica. Au urmat o serie de proiecte, dintre care se mandreste cu Festivalul de Comunicare Digitala Internetics 2005, unde si-a consolidat experienta in PR. Sub sloganul leave your mark!, Violet Advertising i-a oferit marea sansa de a lucra in publicitate ca Account pe conturi extrem de interesante si provocatoare: Vincon Vrancea, Orion, Constam sau Euromedia.

Pentru Magda publicitatea inseamna un univers in care se creeaza si se incetatenesc trenduri, moduri de viata, o lume in care produse, servicii, prind viata si capata personalitate. Si odata cu ele si ea, in acelasi mod in care i-o spune si numele: repede si nemteste!

Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001 si avand actionariat 100% romanesc. Printre brandurile care au acceptat provocarea Violet se numara Orion, Vincon Vrancea, Neoset, Constam, Intersnack, Mall Mart, Berlin Chemie, Indaco, Bifa, Gorenje, Sony, Alpha Leasing, Libra Bank, Beauty Shop.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri